Fenerli olmakdan utaniyorum. Kadikoy artik ev sahibi degil. Deplasman ne olucak halimiz?

Fenerli olmakdan utaniyorum. Kadikoy artik ev sahibi degil. Deplasman ne olucak halimiz?
Fenerli olmakdan utaniyorum. Kadikoy artik ev sahibi degil. Deplasman ne olucak halimiz?
Cevapla