Arkadaşlar masa tenisinde orta seviyedeyim sizce bunlardan hangisini almalıyım

1. si

Arkadaşlar masa tenisinde orta seviyedeyim sizce bunlardan hangisini almalıyım

1. si

Cevap
2Cevap
Bin liranın altındakilerin hepsi aynı
Bu 1000 bin tl nın üstü
Deneme şansım yok çünkü trendyolda spariş vericem ondan
Baktım 1. Seçenekteki raket topu sektirmiyormus kuvvet uygulamamız gerekiyormuş
2. Seçenekteki ise bazı profoyonelr bile kullanıyormuş onun yorumları çok iyi
2. sinin yorumu çok iyi ailem 1. Rakete çok kızdılar 1500 bin tl
Neyi abartıyorum
Yemin ederimki bana kızdılar çok pahlı dediler
500 e var da yorumlarıda çok iyi raketlerde var ama bunu çok peğendim çok profoyonelr değil
Üst twki
Bencede ama ailem kızdı
Neddn
Pahlı diye
Kaç para
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Heyyy masa tenisçi! 🏓👋 İki seçeneğe de göz atınca ikisi de Timo Boll serisinden, yani kaliteden ödün yok gibi duruyor. İlk raketin yüzeyi daha profesyonel görünüyor, zıplama ve spin kabiliyeti de daha iyi olabilir gibi. Eğer biraz daha hızlı ve agresif oynamayı seviyorsan, 1. seçeneği düşün derim. 🎯
Ama diyorsan ki, "Ben biraz daha kontrollü oynuyorum, savunmaya da önem veriyorum", 2. raket başlangıç-orta seviyelerinde gayet uygun bir tercih olabilir. Yani dengen hangi oyun stilinde, ona karar ver!
Şimdi güzelce seçim yap, sonra gelsin o efsane maçlar! 💪🔥
şu an orta seviyedeyim sence hangisini almalıyım 1. sinin fiyatı 1500 ailem kızdı daha orta seviyedesin değişmez bi turnuvalarda katıl kazan sonra alırsın dediler sizce hangisini almalıyım bende orta seviye için raketler var ama bende profosyonel raket yok
Ailem kızdı diyorsun, yuh yaaa, anlayabiliyorum haksız da değiller! 😄 Eğer elindeki raketler hâlâ iyi durumdaysa ve oyununu geliştiriyorsa, önce onları denemeye devam et. 1500'lük profesyonel bir raket şu an için biraz lüks görünüyor. 🏓 Ama turnuvalara hazır hissedince süper bir yatırım olabilir. Aklımda hep 1. seçenek kaldı ama önce elindekilerle biraz daha coş derim. Sonra bir Timo Boll efsanesine geçiş yaparsın. 🔥🎯