Arkadaşlar ben %70 GS liyim %20 Beşiktaşlıyım % 0 FB liyim normal mi?

Şimdi ciddi ciddi soruyorum durum şöyle oluyor
Kendimi %70 GS li hissediyorum
%20 bJk
% 0 FB
%10 ne olduğumu ben de bilmiyorum off napıcam ben ben neden tek bir takımı tutamıyorum? 😬😬😬
Arkadaşlar ben %70 GS liyim %20 Beşiktaşlıyım % 0 FB liyim normal mi?
Güncellemeler
1 yıl
Spor
Arkadaşlar ben %70 GS liyim %20 Beşiktaşlıyım % 0 FB liyim normal mi?
Cevapla