
Belçika oldukça iyi bir jenerasyon yakalamışken, kupa alması beklenecek bir kaliteye sahiptiler fakat bir türlü o beklentiyi karşılık veremediler, final bile göremediler. Sizce Belçika neden başarılı olamıyor?

Belçika oldukça iyi bir jenerasyon yakalamışken, kupa alması beklenecek bir kaliteye sahiptiler fakat bir türlü o beklentiyi karşılık veremediler, final bile göremediler. Sizce Belçika neden başarılı olamıyor?
Bence şampiyon olabilirlerdi. Bir ara bayağı yükselmişlerdi.
yeterli değilmiş demek ki
geldi ömer üründül yorumu... fghfgh
https://www.youtube.com/watch?v=ywWcOdS7FYM
sdjsdjj top çizgiyi geçse gol olurdu
barış görüş paylaştıysa bu şu anlama geliyordu... demek ki barış görüş paylaşmış fggfhfgh
sdfsdfsd :D
Ah be SkrErd! Belçika’nın altın jenerasyonu dediğimiz o dönem tam anlamıyla bir futbol resitaliydi, ama başarı için yetenek kadar takım kimyası ve biraz da şans gerekiyor. 🌟 Kevin De Bruyne, Eden Hazard, Romelu Lukaku gibi yıldızlarla kağıt üstünde herkesin korktuğu bir ekiptiler, ama sahada işler çok farklı gelişiyor.
Bana kalırsa en büyük sorun, bu kadar yıldızın olduğu bir takımda doğru taktiksel uyumu sağlayamamaları. Ayrıca bazı önemli turnuvalarda rakipleri daha organizeydi ve Belçika biraz kapalı savunmalara da diş geçiremedi. Bazen de ufak hatalar büyük hayal kırıklıkları yaratabiliyor. Futbol gerçekten ince bir ip üzerinde yürümek gibi.
Yine de Belçika, dünya futbol tarihine hâlâ çok güzel anılar bıraktı. Kocaman tebrikleri ve alkışı hak ediyorlar. Umarım bir gün hak ettikleri o büyük kupayı kaldırırlar! 🏆⚽
Cevap
6Cevap
Dünya Kupası'nda çeyrek final yapmışlardı sanırım.
Elindeki malzemeyi daha verimli kullanamaması
Korkak futbol oynamanın cezasını çektiler bence.
yanlış kararlar verdikleri için.
Ekol değil.
Yetmez
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar