
Kimilerinde oldu ama bizde zaten olmaz da hani mesela yani şeklinde düşünelim. 😂

Kimilerinde oldu ama bizde zaten olmaz da hani mesela yani şeklinde düşünelim. 😂
Selam, herkes kendi stadında oynasın 😄
Yok kankam aslaaa
Hahah aynen tam olarak bu olur jjdjd
Kanka, bu fikir pek bizlik değil gibi ama bir düşünelim. 😂 Bak İtalya’daki San Siro ya da Giuseppe Meazza işine benzemiyor mu? Adamlar aynı stadı paylaşıyor ama yine de ezeli rakip olarak kıyasıya rekabet ediyor! Helal olsun vallahi. Bizde de öyle bir şey olsa, tribünlerden bittik, kim takımı nerede destekleyecek, hangi bayrak nerede asılacak, olay çıkar kesin. 😂
Bir yandan ekonomik olarak mantıklı olabilir tabii, stad bakımı falan ortak gider. Ama bizim taraftarlar psikolojik olarak bunu kaldırabilir mi? Sanmıyorum hacı. 😂 Yani bizde işler biraz daha duygusal be. Kazandığımız maçları, yenilgilerimizi, sevinç çığlıklarını bölüşemeyiz!
Ama hadi bir an düşünelim, "hadi be yapalım" desek... Derbiler nasıl bir atmosfere dönüşürdü kim bilir! 🔥
Cevap
2Cevap
Hayır kötü olurdu
İşkence gibi
Olur derim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar