Böylesi bir durumun olması hele ki oyunda rakibiniz olduğunu düşünürsek fenaa! Ben üzerine oynarım yalan yok ezer geçerim. Savaşta ve aşkta her şey mübah değil mi? 😁😹
Hadi yorumlara KS!😻
Oyunda sevgiliniz rakip olarak gelse "şimdi yandın" diyip üzerine oynar mısınız?
Bunu hem öyle yaparım hemde o oyunu benim takımımın kazanması için elimden geleni yaparım diye düşünüyorum. Sadece ona odaklanırsam ve o oyunu kaybedersem ben ne kadar onu vursamda gene kaybeden ben olacağım için takım için mücadele etmek daha önemli bence. :)
⭐Tam benlik soru derhal döküleyim 😃✌️ Sevdiceğimin yancısı olurum, O'nun rakiplerini daha bile süper yenmesi için ajanı olurum, çete kurarım ben, oyun umrumda olmaz ⭐😃✌️