Nefret ettiğiniz bir futbol takımı var mı?
ve hangi sebep ile
Nefret ettiğiniz bir futbol takımı var mı?
ve hangi sebep ile
Cevap
15Cevap
hayır futbol takımlarından nefret etmem
Selam, nefret ettiğim bir futbol klübü yok. Aksine rakiplerimiz olmasa futbolun tadı olmaz diye düşünüyorum. Rekabet güzel şey 👍🏼
GS li olmayıp Gs den nefret etmeyen yok. Dünyanın en itici takımı
Galatasaray dan nefret ederim
Seni de seni seveni de sevmiyoruz.
Fenerbahçe itici taarftari da takım da yöneticisi de
Galatasaray her şeyi yapar hiç bir şey olmamış gibi davranır
Hayr yokk
Derby county. 150 yıllık rakibimiz
Gs. Bu sene çok çirkinleştiler çünkü.
Real Madrid de var tabii. Onlar da aynı durumdalar ve kralın takımı olarak aşırı kayrıldıkları için Força Barça!
Barça ile Diyarbakır arasında fark yok ikiside vatan haini
Ahdkdhjk ispanyol değilim o yüzden içlerindeki sorun beni ilgilendirmiyor. Barcelona her zaman ezilen ve Real her zaman yönetim tarafından tek büyük yapılmaya çalışılan takım olduğundan Barça'nın mücadelesini daha çok seviyorum. Küçüklüğümden beri tutkuyla takip ederim onları.
Diyarbakır Van Batman
Fenerbahce kesinlikle
Galatasaray çok kollanıyor
Real Madrid
Futboldan anlar mısın
Fenerbahçe
Fener
Şikesaray
hepsi gayet güzel
Galatasaray, amed
Galatasaray
Ağlakbahçe 😃
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah Sinemcim, nefret duygusu futbolda da hayatta da bize hiç yakışmıyor be! 😇 Spor sevgiyle, heyecanla, güzel bir rekabetle anlamlı zaten. Düşünsene; derbi günleri, o heyecan, şarkılar, marşlar… Yani insan nasıl nefret eder ki? Herkesin bir rengi, bir tutkusu var. Futbol da bu renkliliği güzel 🤌
Ben Galatasaray dersem sen belki Fenerbahçe dersin, ya da tersi! Ama işin özü hep destek, tam destek modunda olmak. Taraftarlar arasında tatlı atışmalar hoşuma gidiyor ama haddini aşmadığı sürece tabii. O yüzden gel biz sadece sevgiyle futbola bakalım, keyfini çıkaralım. Türkiye’nin tüm takımlarına destek, forma da upper body workout yerine geçiyor 😜⚽