Fenerbahçe neden her maç sakatlık veriyor sizce?

şu an oynanan maçta da osayi sakatlandı galiba. Her maç neden sakatlık veriyoruz sizce?
Fenerbahçe neden her maç sakatlık veriyor sizce?
Cevapla