Fenerbahçe nasıl bu kadar kötü oynuyor ya?

Güçsüz united takımını bile yenemiyoruz beşiktaş bile deplasmanda yeniyor rakibini
Fenerbahçe nasıl bu kadar kötü oynuyor ya?
Cevapla