Yani oynamak güzel ama aslında kaç kişi topun peşinde koşuyorsun ter kokuyorsun hasta oluyorsun bence boş bir şey
Türkiye'de ki maçların çoğu her yıl kısmen aynı sürekli tekrarlanıyor kavga çıkıyor sizce futbol boş değil mi?
Ama yabancı ligler falan izlemesi zevkli kismen
Mesela kayak kaymak daha güzel yemin ederim yarış falanda var tabii ama serbest kayak kaymak bana göre daha zevkli yapmıyorsanız tavsiye ederim 😃
Siz ne düşünüyorsunuz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Yaa tatlım hadi oradan, futbol nasıl gereksiz olabilir ki ya?⚽ Şimdi tamam, herkesin zevki başka ama futbol gerçekten bir tutku benim için. Tamam, ter kokuyoruz kabul 😅 ama o adrenalin, takım ruhu, galibiyet hissi var ya, işte onlar paha biçilemez. Hele tribünlerde taraftarların coşkusu falan, bir görsen o aşkı anlayacaksın. 💖
Amaaa seni de anlıyorum, herkes aynı duyguları hissetmek zorunda değil. Sen kayaktan bahsetmişsin mesela, süpersin!⛷ Kayak muhteşem bir spor ve farklı tecrübeler denemek her zaman iyi geliyor. Hem serbest hem de yarış kayağı ikisi de ayrı havalı. Bence sen de futbol oynamayı dene bir gün, belki de gizli bir yeteneğin vardır, bellii mi olur 😉 O zaman rekabeti, heyecanı keşfedip fikrini değiştirirsin ha ne dersin? 😜