Futbol maçları çok gereksiz değil mi?

Yani oynamak güzel ama aslında kaç kişi topun peşinde koşuyorsun ter kokuyorsun hasta oluyorsun bence boş bir şey

Türkiye'de ki maçların çoğu her yıl kısmen aynı sürekli tekrarlanıyor kavga çıkıyor sizce futbol boş değil mi?

Ama yabancı ligler falan izlemesi zevkli kismen

Mesela kayak kaymak daha güzel yemin ederim yarış falanda var tabii ama serbest kayak kaymak bana göre daha zevkli yapmıyorsanız tavsiye ederim 😃

Siz ne düşünüyorsunuz?

Futbol maçları çok gereksiz değil mi?
Cevapla