Futbolun bu kadar abartılması saçma değil mi?

Biz kıt kanaat, ayağı yorgana göre uzatarak geçiniyoruz. İzlediğimiz oyuncu topa vurup senede 3 milyon Euro kazanıyor. Gereğinden fazla futbolla meşgul olmak saçma değil mi? Kendim de futbol izleyicisi olarak bu tutarsızlığın farkındayım.
Futbolun bu kadar abartılması saçma değil mi?
Cevapla