Futbol fanatikliği çok saçma değil mi?

Bugünki Maçda bir takım gol atıyor komşular M*l gibi bağırıyor o takımı tutanlat yehhhhhhh golllll diye bağırıyorlar ve maç bitti Beşiktaş kazandı sanırım şu an millet kutlama yapıp seviniyor çok saçma değilmi bu bi banamı böyle absürt cringe geliyor?
Futbol fanatikliği çok saçma değil mi?
Cevapla