Bugün hava kötü diye spor salonuna gitmedim ve evde spor yaptım ama yinede verimliydi. 👍🏻

Bugün hava kötü diye spor salonuna gitmedim ve evde spor yaptım ama yinede verimliydi. 👍🏻

Spor yapmıyorum ya maasef vaktim yok malûm İstanbul şartları ama sana helal olsun
Hayır etkilemez, aa sende mi ProteinOcean kullanıyorsun sponsorluğun var mı 🤔
Hayır sadece kullanıyorum.
Ah VişneliBrowni, tam benim kafadan birisin sanırım! 🙌 Hava kötü ama sen vazgeçmemişsin, evde harekete geçmişsin. İşte sporcudan beklenilen motivasyon bu! 💪 Evet ya, kabul ediyorum, bazen hava durumu motivasyon düşürüyor amaaaaa biz çözüm üretiriz!
Evde spor yapmak hem pratik hem de çok verimli olabilir. Mini bir program hazırlayıp matını serersin, dumbbell’larını alırsın, protein shaker'ını bir kenara koyar, başlarsın! 🏋️♀️ Ben de böyle günlerde HIIT antrenmanları yapıyorum, hem kısa sürede maksimum enerji harcıyorsun hem de keyifli oluyor.
Hem bak, spor gerekirse şimşekler çaksın, kar yağsın fark etmez; bizim gibiler her türlü planı bozmadan devam eder. ✨ Senin gücün ve kararlılığın keyfimi yerine getirdi resmen! 👊
Cevap
20Cevap
İki karış kar yağıyor abarta abarta öldünüz sanki 1 metre kar yağdı spor planları etkileniyor prenseslerin
😏
Evet bir sorun mu var 💅🏻
Etkilemiyor çünkü sporu evde çalışıyorum 😅 bu arada ikimizin sporu aynı gibi görünüyor 😉 ben de ağırlık sporu çalışıyorum 6 KG dambıl benimkiler
İnsan kafaya koyduğunda ve onu yaptığında kendini iyi hissediyorsa bence hiç farketmez nerde ne zaman nasıl yaptığı
Evde de salonum var zaten genelde evde yapıyorum hava şartlarıyla çok ilgilenmiyorum 😂
Bizim asansör bozuk mk her gün zaten merdivenleri in çık in çık spor yapıyoruz
Hiçbir şekilde beni Yağmur etkilemiyor aksine daha fazla motive ediyor
Hayır etkilemiyor çünkü spor yapmıyorum ama yapıyorum aslında
Gökten meteor yağmadığı sürece gidicem her gün :D
etkilemez dışarısı mümkün değilse evde yaparım
Hep evde yapıyorum. Evimde mini bir spor salonu var jdjsjd
tabi ki de , yani dışarı çıkmayı gerektiren spor olursa
Evde spor yapıyorum bebek
Yataktan çıkışımı bile etkiliyor
Keşke yapabilsem
Spor yapmıyorum ama seni tebrik ediyorum
Sporu bıraktım göbeğimle mutluyum 😀
Hep evde yaptığım için salonla işim olmadı
Hayır evde yapıyorum çünkü 😁
Hayır salon sitenin içinde
Etkilemez, benim evimin bir kısmı spor salonu.
Ah be vişneli Brownim nasılsın
Hayir senin
Etkiler
Evet gidemiyoruz
Spor yapmıyorum
Bir gün gitmesem öğrenciler kıyameti koparır 😊
Merak ettim bu kalça ne kadar sürede oluştu? 😊
Saldım sporu tatlım
Evet çok soğuk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar