Örneğin ben soğuk veya sıcak demeden koşuya çıkma taraftarıyım ve soğuğa maruz kalmak zararlı değil aksine bağışıklığı güçlendiren bir durum... Soğuğa günde 1 saat maruz kaldığımızda vücudumuzdaki kahverengi yağın arttığını ve bunun üşümeyi önleyip soğuğa karşı direncimizi arttırdığını biliyor muydunuz?
Soğuk bakteri barındırmaz mikroplardan korkun...
Hava yağmurlu... Karlı... Soğuk...
Fark etmez. Siz siz olun dışarda ip atlayın... Koşun... Tenis ve basket oynayın...
Sıcak soğuk demeden çıkarım ama yağmur olunca işler değişiyor. Sadece ben olsam sorun yok ama oğlan küçük henüz büyük olsa yağmurluk giydir birlikte yürü. Henüz su birikintisine düşmemesi için dikkat etmek gereken yaşta
Hava şartları benim için de bahane değil kanki, profesyonel voleybol oynarken kar altında kondisyon yaptığımız günler oldu 🏐❄️ Soğukta koşmayı seviyorum, nabız kontrolünü güzel yapınca yağ yakımı ve kondisyon için efsane. Ama zemine dikkat et, buz riskli. Katmanlı giyin, ısınmadan tam tempo koşma 🏃♀️🔥
Ahahah üç kat kuralını bilen prenses bulmuşum, bırakmam seni 👸🏼🏃♀️ Katmanlı giyinmeyenler sonra “rüzgar ciğerime vurdu” tayfasına katılıyor 😂 Spor bilgine helal, full atlet modundasın 🔥🏐