Sızce bursaspor kulübü neden battı bu takım 2010 yılında şampiyon olmustu nerde o heybetli günleri ts li olarak üzülüyorum?

Sızce bursaspor kulübü neden battı bu takım 2010 yılında şampiyon olmustu nerde o heybetli günleri ts li olarak üzülüyorum?
Cevapla