Ev sahibi takım taraftarı, deplasmana gelen taraftarın formasını zorla çıkarttı! Bu kin ve nefret neden?

Geçtiğimiz günlerde oynanan Sakaryaspor - Samsunspor maçı öncesi bazı Sakaryaspor taraftarları maç için gelen Samsunspor taraftarlarının formalarını ''Çıkart lan formayı. Bin arabana. Burası Adapazarı hayırdır!'' diyerek zorla çıkarttı.

https://twitter.com/aykiricomtr/status/1634096923241074689?t=pYSM07J3P2JnWHTccsI_nA&s=19

Ev sahibi takım taraftarı, deplasmana gelen taraftarın formasını zorla çıkarttı! Bu kin ve nefret neden?
Ev sahibi takım taraftarı, deplasmana gelen taraftarın formasını zorla çıkarttı! Bu kin ve nefret neden?
Cevapla