Bir insanı eleştirmek için illa onun seviyesinde mi olmak gerekir?

Arda Güler ile ilgili bir konuda yorum yazdım. Tamamen eleştiri amaçlı küfür hakaret yok. Biri bana cevap yazıyor sen kimsin de onu eleştiriyorsun onun yaşında sen ne yapıyordun sen neleri başardın falan diye. Benim aile ortamı benim doğduğum yer futbol kulübüne gitmeye futbol oynamaya futbolu bir meslek olarak görüp yapabileceğim bir ortam değildi. Ben başka şartlarda doğdum herkesin şartlarının ve imkanlarının aile ortamının farklı olduğu gibi benim de farklıydı. Ama bende kendi hayatımdaki imkanları fırsatları degerlendirmeye daha ileri adım atmaya çalıştım. Hayat böyle bir şey herkese gidip tek tek soramazsın sen neden real madride transfer olmadın diye
Bir insanı eleştirmek için illa onun seviyesinde mi olmak gerekir?
Cevapla