Chelsea gibi her genç için para savurmak mı yoksa Athletic Bilbao gibi kendi bölgesinde yetişmiş oyuncuları kullanmak mı?

Chelsea gibi her genç için para savurmak mı yoksa Athletic Bilbao gibi kendi bölgesinde yetişmiş oyuncuları kullanmak mı?
Chelsea gibi her genç için para savurmak mı yoksa Athletic Bilbao gibi kendi bölgesinde yetişmiş oyuncuları kullanmak mı?

Transfer anlayışlarını kapıştırıyoruz. 😀 Sizce hangi takımın transfer anlayışı daha iyi? Chelsea için tek kiriter genç olmasıyke ki sadece palmer tuttu o kadar transferden, Bilbao sadece Bask bölgesinden yetişmiş oyuncuları alıyor ve takıma transfer yapacak olursa da o oyuncunun kökeni bask bölgesine dayanıyor olması gerekiyor. Sizin takımınız bu iki seçenekten birini uyguluyor olsaydı, hangisini uygulamasını isterdiniz?

Chelsea gibi her genç için para savurmak mı yoksa Athletic Bilbao gibi kendi bölgesinde yetişmiş oyuncuları kullanmak mı?
Cevapla