
Profesyonel elektrikli eliptik bisiklet kullanıyorum üzerine çıktığımda İlk birkaç dakika aşırı gıcırtı yapıyor yaklaşık 5 dakika içinde gıcırtıyı kesiyor nasıl olur elektrikle çalışıyor olmasının bir avantajı olduğunu düşünüyorum hadi bakayım yapay zeka bunları anlamaz elinden öper 😃😃😃
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Uzun süre kullanmaz isen yapar bir de onun yağlanması gerek periyodik
Evet ya dün gıcır gıcır ötüyordu bugün üstüne çıktım gık yok
Aha aha seni beklemiş demek ki senden korkuyor çıkınca sustu
😃😃😃
Ondan boş ses yapıyor dolu soudn yok
Bir de hemen ertesi gün çağıracaktım adamları dur dedim biraz kullanayım bakalım bugün de ses gelmiyor
Korktu senden demek mi 😂
😀😀😀.
Eli cetvelli korkulan öğretmen demek ki
Hhmmm.
Öyle geldi 😁😂
Sana yağı sür kesin geçer
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Senin kafandaki saç yağını sürsek bir daha güldürdamaz 😃😃
Benim saçımda zerre yağ bulamazsın bebişim.. Ben senin gibi bilindik pahalı pahalı satılan marka şampuanlara para vermem.. Siz sağlığınızla oynuyorsunuz... Onların içi A'dan Z'ye kimyasal ve kansorejen maddeyle dolu.. Ben organik keratin özlü bitkisel şampuanlar kullanıyorum.. O yüzden sen saçını sıkıp içinden çıkan yağ ile yağlayabilirsin bisikletini 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Yav he he 15 günde bir su görüyorsun be 😃😃😃 senin kafandan çıkan yağla 50 kilo patates kızarırsın
Ben seninle beraber banyo yaptığımızı hatırlamıyorum bebeğim.. Nerden biliyorsun 15 günde bir banyo yaptığımı 🤣🤣🤣🤣
Kız yoksa beni bayıltıpda öyle mi soktun banyoya 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Ahsgs 😃😃😃 seni tahmin etmek zor olmuyor
Hahahahahahahahahahahaha
Bana diyene bak... Evde yemek yapmaz dışardan söylersin... Eve gelen sipariş kutuları evin her yerine kaldırıp atarsın.. En önemlisi şu ki eve temizlikçi çağırmazsan 1 sene boyunca toz kurum pislik ne varsa dolar evin içine... Eeee bunları yapan kadın kesin ayda bir yıkanıyordur... Evdeki kokuyu hiç söylemiyorum bile 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Ben iki günde bir banyo yapmazsan fenalık geçiririm 😃😃😃😃 geçen seneki kadar çok sipariş vermiyorum eve 😃😃😃😃 temizlik olayına gelecek olursak evet temizlik yapmıyorum ama en azından dağıtmıyorum ben
Tabi canım tabi kesin öyledir.. Hiç dağıtmazsın sen.. Sadece kokudan eve haşerat bile gelmiyordur da ondandır o 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Evet sen bile hiç gelmedin mesela 😃😃 demek ki gerçekten gelmiyor
Eğer adresi bilseydim.. Kapıdan kovsan, bacadan girerdim bebişim.. Benden öyle kurtulamazsın ki... Hatta eve girdiğim anda direkt temizlik malzemelerini eline verir zorla yaptırırdım sana o temizliği.. Başında nöbet bile tutardım 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Evet ben seni bir yandan paspas olarak kullanırken bir yandan nöbet tutabiliyorsan alnından öperim 😃😃😃😃
Hahaha yanıma yaklaşamazsın ki sen... Cam silme spreyini yüzüne sıkarım sürekli sende yaklaşamazsın... Valla viledanın sapını dürte dürte yaptırırım sana o temizliği... Zaten hemen gıdıklanıyorsun 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Durup durup teşhis koymana var ya ayrı bir gülüyorum gıdıklandığım kanısına nasıl vardın 😃😃😃 evde paspas varken temizliği ben mi yapacağım
Aynen öyle çatır çatır yapacaksın o temizliği... Bi yapma bakim neler yapıyorum sana.. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣Bu arada sormuştum sana, sende söylemiştin deli gibi gıdıklandığını.. Yani kafamdan uydurmuyorum..
Evde sen varken niye ben temizlik yapıyorum ki 😃😃😃😃 elin süpürge dilin paspas yalar yutarsın evi 😃😃😃
Yooookkkk ben senin evinde misafirim.. O yüzden de yemekleri, bulaşıkları, temizliği herşeyi sen yapacaksın.. Bende başında nöbet tutucam 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Güzel hayal kuruyorsun sen başka 😃😃😃😃😃
Yooo hayal kurmadım... Senin kurduğun hayali devam ettirdim canısı 😊😊😊😊
Ya sen bu saatte niye ayaktasın çoktan sütünü içip sızmış olman gerekiyordu 😃😃😃
Niye yatayım ki.. 5 gün izin almışım.. İşe de gitmiyorum.. Ama sen sürekli boş 8lduğun için 05.00 e kadar ayaktasın.. O saatte de yatıp 18.00 de kalkıyorsun boş olduğun için normal olarak 😂😂😂😂😂😂😂
Nereden bildin lan yeminle tam bugün aynı saatlerde yatıp kalktım 😃😃😃😃
5 gün tatil çok değil mi ya 3 gün neyine yetmiyor
Benim çocuk geldiği için onunla ilgileniyorum şekerim... Onun için izin aldım.. Yani 5 gün izin aldım toplamda 9 gün izin yapmış olacağım.. Bu arada benim senin hakkında söylediğim her şey doğru da bunu sen inkâr ediyorsun nedense 😂😂😂 Ben senin ciğerini bilirim bebişim 🤣🤣🤣
Çocuk tatillerde 5-10 günlüğüne geliyor ilgilenip geçiyorsun oh ne güzel bütün yük sema'nın üstünde 😃😃😃
Eeee o zaman çekip gitmeyecekti... Ya da anlaşma yapıldığında velayeti bana verecekti.. Öyle Çocuğu doğurupta kendi keyfini düşünüp yanlış karar almayacaktı... Lüks bir hayat istiyormuş hanfendi.. Şimdi yaşasın bakalım o lüks hayatı...
Buldu mu bari lüks hayatı şimdiki kocası nasıl neyse velayet konusuna girmeyeyim hala velayeti vermiş olmanı kaldıramıyorum ileride çocuk Baba velayetimi niye verdin diye sorarsa ne yaparsın Allah bilir
Lüks hayatı buldumu bilmem.. Gerçi dünyanın en zengini de olsa, en fakiri de olsa umurumda değil... Benim yaptıklarımı RABBİM biliyor başkası bilmesede olur.. Bu arada sürekli onda kalmayacak zaten.. Bi şekilde alacağım çocuğun velayetini...
Umarım hadi inşallah