AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Kendi takımında şimdiye kadar ne kadar süre aldı bu oyuncu
90dk toplam süresi yok 2 gol 1 asist oynamadan yapıyor bunu
Takımdan bağımsız olarak tek maçlık performanslara göre milli takıma kişi seçilmez bence
Kardeşim şakamısın sen Barış Alper ne yapıyor da milli takımda o zaman
Barışın yanında Kerem ve Yunus a çöp dediğin için sen haklısın. Seninle tartışmak gereksiz olacaktır. Üçünün yerine 13 haftada bir kere forma şansı bulmuş bu arkadaş oynasın
Şakamısın olm sen Arda da forma şansı bulamıyor takımın en iyisi milli takım oyuncusu farklıdır
TC ERKEGININ yakisikliligini gorsunler diye shcjdjsk
Oguz galatasaray da oynamıyor çünkü
Aynen öyle
hemen teknik direktorle iletisime geciyorum
Bilmem sen sor diye belkide
Asıl çöp olan bu fotodaki
diğerlerini yaprağında sallar
O anca seni sallar
Salladı bu gün izleseydin osimen gibi çöp değil
Kendi takımında bile 14. Hafta olmuş, Fener avrupada o kadar maça çıkmış ama sadece 5 kere forma giyen oyuncu.
75 milyon Euroluk yıldız ile bu çöpü karşılaştıran biriyle futbol tartışılmaz.
Fenerbahçeli olman saçmalaman anlamına gelmiyor. İyi güldürdün beni 😄😄
10 kişi kalan bodruma 1 gol atamıyor osimen çöp olduğu için başka isteyen olmadı da buraya düştü zaten
Haha keşke akıllı biri olsaydın da fufbol tartıştaydık 😄
Adamın GS'ye geliş hikayesini öğren önce. Tottenham'ın içinden geçti.
Sizin yenildiğiniz Az Alkmar'ın da içinden geçecek, maçı iyi izle gör 😄
Tottenham ful yedekler ile çıktı ne yaşıyon sen
Tabi tabi Az Alkmar'da zaten Dünya devi ya 😄
3-1 yenildiniz.
Bu hafta Avrupa maçları var. Bu sorun kalsın burada iyi billur geçecem seninle, yine eğlence çıktı 😁
www.youtube.com/watch
Hahahha bktan Tel Aviv'e yeniliyor BJK 😄😄
Ne oldu lennn sesin çıkmıyor, fener yedi az önce hahaha
Hahaha 15. Sıraya yükseldiniz aferim 😄
Yusuf kuyudan çıktı koçum korkun bundan böyle
15. sıradan çıkarsınız belki 😁
Her maç gol atıyor osimen gibi çöp değil yani
Bugun Osimhem sizin 3-1 yenildiğiniz takıma deplasmanda çaktı 😄
Kazanamadın sonuçta
Ama yenilmedik! Halen Hem ligde hem de Uefa da yenilmez nağmağlup takımız.
Hadi Prag'ı yendiniz diye sevin kuş 🤭
Bodrumda yenecekti sizi çocuğa para vermişsiniz seni gs ye alacağız diye bilerek kırmızı gördü
Hee geç sen o işleri 😄
Avrupa'da biz 5. sıradayız, siz 15. sırada 😄
Ligde de lideriz.
Aradaki kalite farkına bak sen önce.
Ne 5. si Tottenham Romayla berabere kalmış 4. sıradayız 😄😄
Kardeşim siz UEFA kupasını bize fetö aldırdı demiyormusunuz işiniz şike zaten
www.youtube.com/watch
Bari UEFA yı karıştırma lan, fetöcülere inanıp 😄
Arsenal'i fetö mü yendirdi. Süper Kupa'da Real Madrid'i Fetö mü yendi? 😄
Sizin Aziz başkanınız şike yaptım Fenerbahçe için dedi ve hapse girdi.
Uefa bile sizi almayarak şikeciliğinizi tescilledi.
Sen harbi futbol seyretmeyi bırak.
youtube.com/shorts/qVfJt663DPQ?si=rPIaklrwx7EK4KqX
Sizin kendi futbolcunuz bize fetö uefa aldırdı diyor
Videoda fetöden felan bahsetmiyor, kırpılmış videolarla bana gelme 😄
Yıl 2000'di. Daha malum parti bile iktidara gelmemişti 😄😄
Kendi başkanınız şike yaptım diyor.
Bizde kaçak fetöcü yok olm başkan kendi geldi teslim oldu aklandı sizin gibi kaçmıyor yiyorsa çağır Hakanı teslim olsun anca youtube yorumlarda sana dava açtım diyor örgütçü terörist :D
Teröristse devlet yakalasın getirsin 😄
Aklanan kişi hapis yatar mı? Hapse girdi yattı lan 😁
Üstelik KOÇ neden FETÖ'nün Türkçe olimpiyatlarına sponsor olmuş anlatsana bana?
Ali'nin abisi Mustafa neden ABD'ye Gülen'in yanına gitmiş söylesene 😄
Geç sen boş işleri. Aha bu yıl GS yine Uefa'yı getirecek, göreceksin ve ağlayacaksın 🥹
Bizde örgütçü yoktu Acunu ithal ettik yakında kovarız bizim içimizde barınamazlar
Kovsan ne yazar kovmasan ne yazar. Bir kere girdi mi girdi? 😄😄
Adnan Hoca'yı iyi tanır o. Nasıl köşeyi döndü acaba?
Zerre futbol bilgin yok.
Biz Şampiyonlar Liginde 1 defa Yarı Final, 5 defa Çeyrek Final oynadık.
Uefa kupasını ve Uefa Süper Kupasını getirdik. 24 Şampiyonlukla en fazla şampiyon olan bir takımız 😄
En çok Türkiye Kupası ve Süper Kupa da bizde.
En çok taraftarı olan klübüz. Git İnragram, Facebook, Tweeter, Youtube sayfamıza bak, sizin takipçilere kaç milyon fark atmış.
Neyse fazla zaman ayırdım sana, bugun bktan bir Çek takımını yenip 15. sıraya yükseldiniz diye sevinmek hakkın, yazık gariban 😄
Sen daha Fener'in şampiyonluğunu göremedin. En son Fener şampiyon olmuşken kaç yaşındaydın sen? 😄
Hadi iyi geceler 😁😁
Bodrumu bile yenmek için çocuğa para veriyorsunuz kırmızı görsün diye ne yaşıyon sen :D
O hikayeleri dinlemeye devam et. O maç en az 5-0 biterdi, GS çok gol kaçırdı. Hatta Hakim Ziyech boş kaleye kaçırdı. Bodrum'un başında sizin eski hocanız Volkan vardı, ona sor o iyi bilir 😁 Her maçta hakem bedavadan penaltı veriyor size.
Sen FB şampiyon oldupunda kaç yaşındaydın?
Burada gs li olduğunu söylüyor zaten bebe ver parayı kırmızı yesin
GS li olabilir. Her futbolcunun takımı vardır. Avrupalı olup bile GS li olan yabancılar var. GS bir Dünya markası, her yerde taraftarı var. Kendi takımınla karıştırma. Size iyi vurduk demi 3-1 😁
Yoksa Morinho'da GS'li olmasın, kesin GS li hahahaha
Dünyanın gelmiş geçmiş en iyi forveti Fenerbahçeliyim diyor daha üstü kim var gs li?
Kimmiş lan o 😁😁
Bizde böyle koçum bak neymar Alex den imza alıyor Hagi yi kim sallar
www.youtube.com/watch
Hahaha kaynak ne kıçın mı? 😄
Hadi söylediği bir videoyu göster.
Üstelik futbol bilginin olmadığını söylemiştim. Dünya'nın gelmiş geçmiş en iyi forveti Nazario Ronaldo'dur.
Senin yaşın 12-13 felan mı kardeşim 😄
Maradona'ya sormuşlar Türkiye'de Fenerbahçe'yi tanıyor musunuz?
Maradona Cevap vermiş "O kim Galatasaray'da mı oynuyor" 😄
Galatasaray Marodona ile maç yapan tek Türk takımıdır. Yıl 1993 Sevilla- Galatasaray maçı.
İmza aldığı videoyu attık Alex bir dünya yıldızıdır dünyanın gelmiş geçmiş en iyi sol beki de Fenerbahçe de oynadı Roberto Carlos daha iyisi yok
Roberto Carlos yıldız ona bir şey diyemem.
Alex'e soruyorlar. Hagi mi, sen mi diye?
Alex, Hagi diyor. Ben zaten onu örnek alıyordum diyor. Hagi 20. Yüzyılın gelmiş geçmiş en iyi 25. futbolcusu seçildi. Marodona bile Hagi nin futbolunu özledim demişti. Barça ve Real de oynayan adamla fb de oynayan Alex i kıyaslıyor.
Al Alex'in Hagi yorumu izle.
https://youtu.be/2q7wvNAUEh4?si=KIj769Mnr0-m-txn
Barça da oynadı diye daha büyük olunmuyor Arda Turan da oynadı eee aynı dönem üstelik Alex i biz tuttuk Aziz Yıldırım diye bir gerçek var o dönem 7-8 sene aynı kadro durdu bizde Arda Turan aynı dönem Barça ya gidecek Alex gidemeyecek mi isteyip :D kendini kandırma Alex tabi Hagi der hem mütevazi hemde kendinden yaşça büyük devlet desteği ile çöp Arda Turanı Barça ya gönderdiniz aynı dönem Semih yedekten girip gol kralı oluyordu :D
Gittiği takımlara göre kariyer hesaplıyorsak Nicolas Anelka nın kariyeri hiç bir futbolcuda yok adam büyük takımların hepsinde oynadı
Alex'in videoyu izleyince iyi mozarmışsın. 😁😁
Alex'i Barça istese koşa koşa giderdi. FB kim, Barça kim aq 😄😄😄
Arda, Alex'ten kat kat iyidir.
Atletiko'da Şampiyonlar Liginden Final oynadı. Yine Atletiko'da La Liga Şampiyonu oldu. Alex'in 3 katı maaş alıyordu Barça'da da 😄😄
Alex daha Brezilya milli takımında bile doğru düzgün oynayamadı. Avrupa'da oynadıpı en iyi takım Parma'ydı onda da sadece 18 dk oynadı ve şutladılar.
Bilader 12 yaşındaysan söyle valla bak, kızmayacağım 😁
Arda Turan forvet ve kanat oynadı çıktığı maç attığı gol asist katkısı ortada hiç bir zaman büyük takım oyuncu olacak bir potansiyeli bile yok devlet desteği ile barçada oynattınız o kadar
Heee salla salla 😄
Zerre futbol bilgin yok bilader. Yaşını da 12-13 civarı olarak tahmin ediyorum. Eğer gerçekten 32 yaşında ve böyleysen çok üzülürüm sana.
Sadace futbol için değil, tüm hayatta kimse seni ciddiye almaz, arkandan gülüp dalga geçerler valla. Yazık
Siz anca kendinizi kandırırsınız koçum sizin Acunda aynı Jaden Philogene yi 5 milyona Aston villadan alıyor adam aynı oynuyor bir sıçrama falan yapmıyor 16 milyona 1 sene sonra aldığı takıma geri satıyor temiz para :D
Allah yardımcın olsun senin kardeşim.
Hadi iyi geceler. Kusura bakma, böyle bir durumun olduğunu bilseydim seninle konuşmazdım. Hadi Allah'a emanet ol. İyi geceler 👍🏻
Siz işinize nasıl geliyorsa öyle yorum yapıyorsunuz Jaden Philogene uçup kaçıyordu ne oldu :D Acun ağanız temizlikte gizli gs li