Evet arkadaşlar Galatasaray deplasmanda Bodrumspor'u 1-0 yenerek yoluna kayıpsız devam etti. Maçı nasıl buldunuz?

Evet arkadaşlar Galatasaray deplasmanda Bodrumspor'u 1-0 yenerek yoluna kayıpsız devam etti. Maçı nasıl buldunuz?

Çok boş bir maçtı. Bodrum kalecisi de devleşti baya 6-8 kurtarış yaptı. Bodrumspor bu gösterdiği çabayı fenere karşı gösteremedi nedense. Galatasaray a gelirsek çok kaliteli birtakım olduğu için beklenti de artıyor doğal olarak. Biz Bodrumspor a en az 5 atmasını beklerdik Galatasaray ın ama bu beklentiden çok uzakta kaldı maalesef. Galatasaray bugünkü maça iyi hazırlanmamış gibiydi. Bundan dolayı hayal kırıklığına uğradık. En az 5 atmasını bekliyorduk GS nin. Ama yine de ağırlık bizdeydi GS haketti kazandı. Fakat işte biz de hayal kırıklığı oldu çünkü zevkli bir maç beklerdik 5-6 gol atmasını beklerdik. Belki de hava da etkiledi oyunu, rüzgarlı hava oyuncuları olumsuz etkiliyor zemin de kötüymüş sanırım. Neyse kutlarım yine de takımımı her maç bol gol atamaz hiçbir takım ne de olsa...
Galatasarayı hiç beğenmedim karşındaki takım geçen sene 2. ligdeydi, adamlar 10 kişi galatasaray hala yer yer çıkamadı pozisyon verdi yazık gerçekten, futbolcular bu maça kafa olarak hazır çıkmamış
Hiç zevk almadım 7 numaralı oyuncu GS topçusu değil. Bats tam kazma.. ve takım oyunu yok hele kaçan goller yokmu.. cidden icardi eksikliği hissediliyor
Galatasaray'ın Bodrumspor karşısında aldığı 1-0'lık galibiyet şampiyonluk yolunda önemli bir adım oldu. Maçı izlerken, Galatasaray'ın sahada disiplinli ve kararlı oyununu görmek gerçekten motivasyon vericiydi. Kendilerini bu şekilde toparlamaları ve mücadele etmeleri takdire şayan. Hem hücumda hem de savunmada dengeli bir performans sergilediler. Takımın özellikle defans hattındaki dayanıklılığı ve tempoyu doğru ayarlaması maçın sonucunda etkili oldu. Kendi deneyimlerimden biliyorum ki, deplasmanda bu tür maçlar her zaman zordur ama Galatasaray gibi büyük birtakım bu zorlukların üstesinden gelmeyi biliyor. Futbola olan sempatimi de burada paylaşmadan geçemem, tüm takımlara başarılar diliyorum! ⚽️🙌
Cevap
7Cevap
durgun bir maçtı
Galatasaray berbat bir oyun oynadı. Bu rağmen kazandı.
Saha gerçekten çok kötüydü.
Çok kötü oynadı gs önemli olan kötü oynayarakta kazanmak şu milli maçları kaldırsınlar hiç sevmiyom
Hiç güzel bir maç değildi
gs sampiyon 2. kim onu tartissin bence kanallar.
Çok kötü buldum
Gasarray ondort kişi ile oynadı yine şaşırmadım
Hakemsaray
Kötü çok kötü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?