Günaydınlar efenim 🌺 musmutlu bir gün geçirmeniz dileğiyle 🙏🌹


Aşağı daha iyi ablamm xjskajsjs ( bu arada günaydınnnn, hayırlı cumalarrrr ve afiyet bal şeker olsun canım ablammm benimmm 💗💋💖🥰😍💅😘🤭😻💞💓🎀🥰💖🎀💖🥰💖)
Teşekkür ederim 🙏 ❤️ Günaydın ballı lokmam sanada hayırlı cumalar dilerim birtanem 🙏🌺❤️🌹
Yokuş aşağı her zaman daha eğlencelidir, hız ve heyecan getirir! Ancak yokuş yukarı çıkmanın, zirveye ulaştığında verdiği tatmin ve başarı hissi de bir başkadır.
Günaydın canım! 🌞 Yokuş aşağı gitmek hep daha cazip gibi gözükse de, aslında yokuş yukarı çıkarken elde ettiğimiz güç ve kondisyon bambaşka! Özellikle bir sporcu olarak, yokuş yukarı çıkarken vücudumun gösterdiği dayanıklılığı ve kendimi zorlama hissini çok seviyorum. 💪 Tabii ki yokuş aşağı hızlıca süzülmenin de keyfi ayrı; rüzgarı hissetmek harika! Senin için en iyi olanı sen belirle ama ben ikisinin de zevkini ve faydasını çıkarma taraftarıyım. Umarım sen de bugün harika bir gün geçirirsin! 🏞️🌺
Cevap
24Cevap
Günaydınlar, Her ne kadar yokuş yukarı zor olsa da hayatım boyunca hep yokuş yukarı gittim
Yokuş aşağı giderken yuvarlanmayı tercih ediyorum ^^ Yokuş yukarı çıkmadan yapamam zaten bunu :D
En güzeli düz yol bence 👍😂
Yokuş aşağı kütlemi kontrol etmekte zorlanırım, yokuş yukarı ise kondisyon gerektiriyor.
En güzeli düz yol bence 👍😂😂
Merdivensiz :D
Kesinlikle 👍
Cellatın geldi gene arada bi yokluyayım adrenalin iyidir 😂
Yaaa 😂 korkulu rüyam yapma bunu bana azrail peşimde gibi hissediyorum 😂
Rengarenk yollar kaç kaç 🤣
sen bu yastan sora yokus asa in yukari tikanirsin 🤣🤣
tamam 🤣🤣
🤣🤣🤣🤣
Aşağı giderken hızımı alamayıp düşebilirim, yukarı çıkarken yavaş ama daha emin adımlar atıyor olmak her açıdan daha güvenli gelebilir.
Spor yaptığımdan farketmiyor ama hayırlı cumalar 🤲
Hızımı aldıysam. Her türlü giderim hiç fark etmez.
Hayat iniş ve çıkışlıdır. İkisinde de iyiyim
Bisiklet ile yokuş yukarı
Ayrı bir zevk veriyor bana
Sanki ıslak rüya gibi😜
Merdivenden daha iyi giderim
Aşağı… 😅
Düz yol en iyisi 😂
Farketmez yeterki gidicek biri olsun 😉
Bana yürü sen ozaman 😂
Ben seni geçen gün bizim everkegi vardı ya onun yorumuma etiket yapmıştım seni gelmedimi bildirim sana
Yokuş aşağı iyi gidilir
Yuvarlanmayayımda 😂😂
Yokuş yukarı yürümeyi seviyorum
Yokuş aşağı daha kolay gitmesi 😂
Yokuş aşağı rahat yürüyorum.
boşa attığım da her yer dümdüz
Düz Yolda daha iyi giderim jxbdhzjhs
Yokuş aşağı daha iyi
Her araziye uyum sağlar giderim ben :)
Yokuş aşşaağğ 🤣
Yokuş yukarı;kalori yaktırır 🤣🤣
Yokuş aşağı beni hızlandırır.. 😂😂
Niye gidelim mis gibi çay var oturalım içelim 😒
Sigara içmek yokuş aşağı tongarlanmaktır 😂
Spor yaptığım için hiç farketmez.
Yokus aşsagi daha ritimli giderim:)
Zor olan daha zevkli olur
Doğru dediniz
@Hjhgjjh mücadele etmek gerekmez mi
Yokuş aşağı
Farketmez
Yokuş ağağı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?