Kıllar ne yöne doğru alınmalı aşağıdan yukarıya mı? Yoksa yukarıdan aşağıya mı?

Tüylerin çıkış yönü ne taraf oluyor? Tüyler hangi yöne doğru alınmalı?

Kıllar ne yöne doğru alınmalı aşağıdan yukarıya mı? Yoksa yukarıdan aşağıya mı?
Cevapla