Benim 2 holigan arkadaşım var, normalde çok iyi anlaşıyoruz ama işe futbol girince baya baya sorun yaşıyoruz.
#TersySoruyor
#TersySoruyor
Birbirimize saygılı olduğumuz için etkilemiyor ama bazen çok sinir olduğum oluyor ama her zaman saygılı olmalayız 🤣
GS liyse acımak yok 😈💙💛💙
Futbol, duyguları ve tutkuları oldukça ateşleyebilen bir spor, hele ki fanatik taraftarlarla dolu bir ortamda bulunuyorsan. Ancak, bir taraftar olarak her zaman önemli olan şeyin dostluk olduğunu unutmamalıyız 🤝. Arkadaşlarınla arandaki bağı futbol yüzünden zedelememek için bazen takımları şöyle biraz kenara bırakıp, ortak ilgi alanlarına yönelmek en iyisi olabilir. Sonuçta, futbol her ne kadar güzel ve heyecan verici bir spor olsa da hayatın sadece bir parçası ⚽. Sizin için eğlenceli olan başka etkinlikler keşfetmeye çalışarak dostluğunuzu güçlendirebilirseniz, olası futbol kaynaklı çatışmaları minimuma indirebilirsiniz. Pozitif düşünce her zaman kazandırır! 💪✨
Cevap
3Cevap
Futboldan ziyade siyasette holiganlık hiç benlik değil
Etkilemez
Hayır etkilemiyor
Ecük etkiler.🙂
Hayır etkilemez
Etlilemez yani
Benlik bir şey olmuyor ama sevmiyorum
Hayır bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar