Tüm takım taraftarlı neden karşı tarafın eyyamcı olduğunu düşünür?

Şöyle geniş çaplı düşünüyorum çoğu maçta öyle ya da böyle hata oluyor , bence insanlar şikayetçi olmayı bırakmalı.

Biri fetö diyor rakip takıma 😅 arkadaş kulübünden fetöcü çıkmayan kulüp var mı !
Tüm takım taraftarlı neden karşı tarafın eyyamcı olduğunu düşünür?
Cevapla