Galatasaray, ligde oynadığı 4 maçta toplam 53 faul yaparken sadece 1 sarı kart gördü. Ne düşünüyorsunuz?

Birde yasadışı bahis sitesini kendilerine sponsor yapmışlar her türlü ahlaksızlık var.
Galatasaray, ligde oynadığı 4 maçta toplam 53 faul yaparken sadece 1 sarı kart gördü. Ne düşünüyorsunuz?
Galatasaray, ligde oynadığı 4 maçta toplam 53 faul yaparken sadece 1 sarı kart gördü. Ne düşünüyorsunuz?
Güncellemeler
1 yıl
Soruyu kim gorunmez yapti lan
Galatasaray, ligde oynadığı 4 maçta toplam 53 faul yaparken sadece 1 sarı kart gördü. Ne düşünüyorsunuz?
Cevapla