Galatasaray 3 puanı uzatmalarda kaçırdı. Ne düşünüyorsunuz?

2-1 öndeyken 90'2 de gol yedik. Osimhen, İcardi, Barış Alper Yılmaz, İsmail Jacops gibi futbolcularımız sakat. Ayrıca Abdülkerim de ağrı kesici iğne ile oynuyor.
Batsuai çok hantal, koşmuyor, maçta yok gibi. Forvet olmadığı için mecbur oynatıldı.
Sağlık olsun yine de hem Uefa'da hem de Lig'de namağlup takımız. Devre arasında yapılacak 3-4 takviye transferle çok daha iyi olacağız.
Galatasaray 3 puanı uzatmalarda kaçırdı. Ne düşünüyorsunuz?
Cevapla