Arkadaşlar size bir olay anlatacağım ama lütfen yadırgamayın. Ben Muay Thai ve Boks sporlarını yapıyordum. Antrenmanda eşleşme sırasında hoca beni bir kızla eşleştirdi. Ama kız yaklaşık 1 buçuk senedir o sporu yapıyormuş, bense başlayalı 4-5 ay olmuştu. Yani haliyle kız benden daha güçlüydü. Hoca, omuza tekme çalışın dedi ama karşımdaki kız defalarca son gücüyle tekme attı omzuma. Kasıtlı olarak yaptığını düşünüyorum. Yani beni sevmediği için o kadar sert vurduğunu düşünüyorum. O an bir şey yapamadım ama o antrenmandan sonra sol omzum sakatlandı. Hatta Kasım yırtılmış. Tedavi gördüm hala iyileşmedi. 5 ay oldu geçmedi. İçimde o kıza karşı çok büyük bir kin ve öfke var. Onun yüzünden sakatlandım ve hayatım mahvoldu. Bu durumu hocaya da söylemedim. Bende biraz korkaklık var hocaya söylersem bir şey olur diye korkuyorum. Elim kolum bağlı duruyorum. Sizce ne yapayım yardım edin. 🥺
Güncellemeler
1 yıl
Olayın üstünden 5 ay geçti arkadaşlar
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer