Antrenman sırasında karşımdaki kız kasıtlı olarak çok sert vurdu ve sakatlandım. Sizce ne yapmalıyım fikir verin?

Arkadaşlar size bir olay anlatacağım ama lütfen yadırgamayın. Ben Muay Thai ve Boks sporlarını yapıyordum. Antrenmanda eşleşme sırasında hoca beni bir kızla eşleştirdi. Ama kız yaklaşık 1 buçuk senedir o sporu yapıyormuş, bense başlayalı 4-5 ay olmuştu. Yani haliyle kız benden daha güçlüydü. Hoca, omuza tekme çalışın dedi ama karşımdaki kız defalarca son gücüyle tekme attı omzuma. Kasıtlı olarak yaptığını düşünüyorum. Yani beni sevmediği için o kadar sert vurduğunu düşünüyorum. O an bir şey yapamadım ama o antrenmandan sonra sol omzum sakatlandı. Hatta Kasım yırtılmış. Tedavi gördüm hala iyileşmedi. 5 ay oldu geçmedi. İçimde o kıza karşı çok büyük bir kin ve öfke var. Onun yüzünden sakatlandım ve hayatım mahvoldu. Bu durumu hocaya da söylemedim. Bende biraz korkaklık var hocaya söylersem bir şey olur diye korkuyorum. Elim kolum bağlı duruyorum. Sizce ne yapayım yardım edin. 🥺
Güncellemeler
1 yıl
Olayın üstünden 5 ay geçti arkadaşlar
Antrenman sırasında karşımdaki kız kasıtlı olarak çok sert vurdu ve sakatlandım. Sizce ne yapmalıyım fikir verin?
Cevapla