1 yılMerhaba,
Flört ile olmaz! 😅
Sevgili ile olabilir! 😅
Parti takım tutmam! 😅
Hiç sevmiyorum, fanatik değilim, rahatsız oluyorum insanlar maç yüzünden birbirine giriyor birbirine zarar veriyor!
Ancak aşkım maç izlemeyi seviyorsa ben de severim gider birlikte izleriz! 😅
Ben daha çok sokakta maç oynamayı çocuklarla oynamayı ya da evde bilgisayar PlayStation'da oynamayı severim maçı! 😅
En güzel maç aşk ile aşkım ile olur! 😅148 Yorumla- 1 yıl
ps'de de guzel olurr
- 1 yıl
Aşk ile ne güzel olmaz ki 😅
- 1 yıl
her sey guzel olur mis mis
- 1 yıl
Bunu duymak güzel 😅 kesinlikle 😅 aşka aşık mısın sende 😅
- 1 yıl
kocama asigim ben
- 1 yıl
Bende karıma aşığım şimdiden 😅 karımda karım ssjdjd
- 1 yıl
ne guzell
- 1 yıl
EyvAllah 😅 Napıyon nasılsın
- 1 yıl
iyiyim seni sormali
- 1 yıl
Allah iyilik versin 😅 İyiyim ailem köyden geldi 😅fon müziği dinliyorum yemek bekliyorum 😅 sigara pufffff 🚬🚬
- 1 yıl
amin, guzelmis sevindiim
- 1 yıl
Sevinmene sevindim 🌸Mutlu akşamlar diliyorum 😅 başka bir soruda görüşmek üzere hoşça kal 😅
- 1 yıl
tesekkur ederim sana daa 😄
- 1 yıl
Ricalar ve teşekkürler 😅 Hep gül emojili görünce daha mutlu oluyorum 😅
- 1 yıl
bazen eriniyorum ondan atmiyorum
- 1 yıl
Sen iyi olduktan sonra sorun yok 🫡atmasan da gül gülümse iyi ol işte
- 1 yıl
iyiyim iyiyim, tesekkur ederiim
- 1 yıl
Güzel, daim olsun 😅gideyim o halde 🫡🌸 Ricalarimi iletiyorum
- 1 yıl
senin de daim olsunn
- 1 yıl
Amin inşaAllah 😅
Aşk daim olursa aşkım iyilikler güzellikler huzur mutluluk sevinç güzel olan ne varsa daim olur 😅 tutamadım çenemi sjdjd - 1 yıl
estagfurullah, kesinlikle oyle olur umariim
- 1 yıl
EyvAllah, benim için öyle olur inanıyorum ben 😅
Sevginin gücü sınırsızdır, sonsuz güç kaynağı her türlü her şeye şifa ilaç merhem ama yoksa ufacık bir yara bile acıtır kapanmaz sızlar
- 1 yıl
ben de inaniyorum senin icin olur muhakkakk
- 1 yıl
Sevindim 🌸
İnanılmak güzel bir şey ve bende sana inanıyorum 🌸
Güven veriyorsun 😅 - 1 yıl
ben de sevindim oyleysee
- 1 yıl
Ne güzel 😅
Sevinmeye devam 😅
Gamsimidaaa 😅Anyseyoooo yopseyooo sjsjdd - 1 yıl
devam bakaliiim ahahashahs
- 1 yıl
Olur olur 😅
https://m.youtube.com/watch?v=KSlOGG5Ohgg - 1 yıl
😄😄
- 1 yıl
44. Saniye de söylemek istediğim profile ithafen 😅
m.youtube.com/watch
Şarkının hepsi de olabilir ama ilk orası geldi aklıma sjdjd
Güneş bile batışa geçmiş 😂
Aklıma şey geldi hani bir kız trip atar ya saçlarını şey yapar senin gibi hıh yapar hıh 😅 yüzünü çevirir işte hıh ejdjr - 1 yıl
habersiz cekmisler aslinda poz vermedim yuruyodum sanirim tam hatirlamiyorum da, ondan oyle gorunmus. tesekkur ederim 😄
- 1 yıl
Müthiş yakalamışlar 😅 annemde çok güzel şarkı söyler birlikte söyledik şimdi bu şarkıyı 😂😂
Ricalarımı iletiyorum 😅 - 1 yıl
sag oll, kafa dengi anne mis gibi mis
- 1 yıl
Anneme çekmişim ben 😅deli dolu hiperaktif anamda gırgır şamata hep güleriz 😅
Sende sağol 😅
Kediler bile benden daha çok sevildi 😅
Bu da güzel olmuş çok hoş çıkmasınız 😅
Hatun dediğin kedi gibi olacak 😅miyavvv meovv - 1 yıl
rica ederiim, ne guzel ya benimki de oyledirr
- 1 yıl
Sende de var gibi zaten 😅sende annene çekmişsin demek ki 😅
Deli dolu çocuksu insan candır çocuksu da olsa yeter samimi oluyor öylesi 😅 içinden geldiği gibi özü sözü bir 😅
Ben hiç mutluluk odaklı olmadım hep karşımdaki mutlu olsun diye düşünüyorum düşünürüm hep 😅 karşımdaki mutlu olunca ben ondan da mutlu olurum 😅sebep olduğum için ve sevdiğim mutlu olduğu için 😅 - 1 yıl
ne kadar guzell, evet anneme cekmisim birazcik
- 1 yıl
Çok iyi olmuşşun 😅 sağlık ve sıhhat diliyorum sen ve ailen için mutlu akşamlar 😅🌸
- 1 yıl
tesekkur ederiim senin icin de umariim
- 1 yıl
EyvAllah ricalar ve teşekkürler 🫡😅
- 1 yıl
ricalarr
- 1 yıl
Selam 😅
Oluyor bazen bu şekilde değiştirme güncelleme 😅
Sorun süper olmuş demek ki 😅Eklemek istemişler 😅bana da olmuştu 😅 - 1 yıl
aa guzel olmamis boyle, benim sordugum daha guzeldi
- 1 yıl
Evet senin sorduğun daha güzeldi 😅Ama olsun ben senin sorduğuna yorum yapmıştım 😅
- 1 yıl
neyse tesekkur ederim, degismezse degismesin baska sorarim
- 1 yıl
Ricalar ve teşekkürler 😅 Yaparsın sen 😅 Yaparım ben 😅 Rahatsız edici durum ama sıkma canını lütfen 🌸
- 1 yıl
sorun yokk tesekkurler 😄
- 1 yıl
Ricalarımı iletiyorum 😅 İşte böyle ✊
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(25-29)1 yılYaa ben bir kere, Karabükspor 0-7 Galatasaray maçına gitmiştim.
Yanımda hoşlandığım kız vardı, arkadaşı da geldi. Arkadaşı benden, ben kızdan hoşlanıyordum. Sonra ne oldu ben onu, o beni reddetti.
Anlayacağın bunun tadı bambaşka. Ama 1 kere oldu daha olmaz gibi. 😌
116 Yorumla- 1 yıl
tuh bee
Cevap sahibi1 yılAh Havvam gitti hahhahahssjdkd
- 1 yıl
havva miydi adi ahshshahs
Cevap sahibi1 yılHe ya gözlüklü biriydi hzjsjdjskdkd
- 1 yıl
e kacirdin kizi
Cevap sahibi1 yılO beni kaçırdı. Gel sevgili olalim dedim kabul etmedi jsjdjd
Bak nasıl tanıştık anlatcam
Galatasaray gelcek diye tek başıma otele gittim, bir kızla bir oğlan geldi. Kızı görünce (Havva bu) ben ilk görüşte gittim hoşlandim ama dedim sevgilisi var.
Çocukla samimi oldum hemen baktim telefonda resmi olan kiz var o benim sevgilim değil kankam ya buraya birlikte geldik başka şehirden dedi benim sevgilim var zaten dedi jjsjd
Oh dedim cocuk dedi Havva sana emanet olsa olur mi benim işim var. Olur dedim, sonra biz kızla kaldik başbaşa. Sonra her yer erkek tabii. Bir kız daha geldi dedi tek sensin kiz durabilir miyim sizinle olur dedik.
O kız da Elif benden hoşlandı.
Sonra resim çekildik Havva'nin şarjı bitti dedi ki resimleri senden nasıl alcam numarani ver dedim. Verdi sonra ki günde maça gittik işte.😄- 1 yıl
tek takildigim nokta bu kadar cabuk samimiyet kurmaniz, ben hayirdir bakislari atiyorum yanima gelen her yabanciya bi de ayni ortamda oturucam fotograf cekicem 🙄😂
Cevap sahibi1 yılBiz birlikte 8-10 saat zaman geçirdik o sirada. Galatasaray 3'te gelcek zannediyoruz 11'de geldi o kadar saat birlikte gezdik. Cafeye falan gittik ondan ahhaha
- 1 yıl
yok ben magaramda devam edeyim en iyisi, bi ara gel tas kizartmasi yaparim yeriz 😂
Cevap sahibi1 yılOlur iskender de yiyelim mi🥺
- 1 yıl
magarada iskender pismiyor ben daha cikip insan gormedim nerden et bulucam 😒
Cevap sahibi1 yılBenim göbekten yaparsın yaprak yaprak😄
- 1 yıl
sen kendine yap ben tas yiyorum maalesef 🙄
Cevap sahibi1 yılHahhahahahhahsjsjsjdjd Tamam tas yiyelim 😌
Gelcem yarın 😌- 1 yıl
tamamm
Cevap sahibi1 yılTamam🤭
Ben bi kadınla futbol izlemem ofsayt olsa anlatmaya kalk penaltı olsa anlatmaya kalk bide anlıyormuş gibi muhabbet etmeye çalışır aman aman futbol erkek erkeğe izlendiğinde güzel
10 Yorumla
1 yılAllah sonunda dualarımızı kabul etti bize Quaresma 2 filmini izletiyor. Teşekkürler Rafa 🖤🤍
Sevgiliyle maç izlenir ama o Geseli olursa daha da zevk verir. Kazanırsın sinir edersin kaybedersin sinirlenir döversin mis gibi terapi olur mxmdmxmdm15 Yorumla- 1 yıl
gercekten masallah, ay yazik aglar ya 😂
- 1 yıl
Ağlasın concon fetösaraylı jdkdmxkdkd daha da zevkli olur 😀 olmayan çocuğu da dövüp ağlattığımıza göre ben rahat rahat uyuyup pazar sabahını gözleyebilirim 😀
- 1 yıl
cok iyiymis, iyi uykularr ahshshahhshs
- 1 yıl
Gız anam daha cumaymış ya ben yarın pazar diye ne güzel rahat rahat takılıyorum işe geç kalıcaz durduk yere kxmdlxldld teşekkür ederim 🌸
- 1 yıl
rica ederiim 😄
Yapay Zeka Cevapladı
Kesinlikle izlenir! 🏟️ Özellikle ortak ilginiz olan bir takımı destekliyorsanız, bu harika bir bağ kurma aktivitesi olabilir. Futbol veya herhangi bir spor maçı izlemek, hem heyecan verici hem de ortak bir tutku paylaşmanın güzel bir yolu. Rafa Silva'yı karşılıklı övmenin keyfi bir başka olur!
Eğer sevgilin de sporu seviyorsa, maçlar birlikte zaman geçirmenin eğlenceli bir yolu olabilir. Hem güzel bir anı biriktirirsiniz hem de aranızdaki bağı güçlendirirsiniz. Özellikle derbilerdeki heyecanı birlikte yaşamak harika bir deneyim olabilir. İzleyin, tezahürat yapın, kazanınca sevinin; kaybedince de birbirinize destek olun. Sporun birleştirici gücünü asla küçümseme! 💞⚽10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
57Cevap
Aşırı güzel olur. Eksik olan var o da sevgili.:)
14 Yorumla- 1 yıl
o da oluurr
- 1 yıl
hayirlisiyla diyelimm
- Spor konusunda 20,4b cevap paylaştı.
u 1 yılEvet izlenir neden izlenmesin.
10 Yorumla En güzel ve keyifli şeylerden birisidir bana göre. Özellikle Beşiktaş maçları. Gerçekten de yaşamayan bilemez.
11 Yorumla- 1 yıl
besiktas maclari mis miss
Spor konusunda 352 cevap paylaştı. Bir galatasarayli olarak diyorum ki rafa yılın oyuncusu olucak. djrjr
13 Yorumla- 1 yıl
bu objektifligin icin tesekkur ederiz 😂
- 1 yıl
biz de biz dee 😌
biz adamı nasıl kaçırdık ya adamın kolundan tutup çeke çeke getirmişler
13 Yorumla- 1 yıl
olmasi gerekeni yapmisiiz
- 1 yıl
tesekkur ederiiz, mukemmeller evett
1 yılSeninle Tüpraşta beraber beste söylemiyeceksekk neden evlenelimm
13 Yorumla- 1 yıl
ayyy cok guzel 😍
- 1 yıl
Evett yasanmadan ölmeyiz ins
- 1 yıl
umariim
u 1 yılRafa Silva da övülür ama be. Ne adam ya. Sevgiliyle/flörtle maçın kralı izlenir
15 Yorumla- 1 yıl
masallah masallahh
- 1 yıl
MaşAllah tabi ki takımın %50si resmen. Sakatlanacak diye korkuyorum
- 1 yıl
ben de korkuyorum acikcasi, cok kotu olur
- 1 yıl
Allah takıma zeval vermesin :D
- 1 yıl
amin cok amin 😌
Gizli Üye(25-29)1 yılizliyoruz, zıt takımlar olunca aynı kişiyi övemiyoruz biraz fazla översem tatsızlıklar olabiliyor hsjjzjx
11 Yorumla- 1 yıl
zit takim da olsa rafa silva'yi herkes over sen dene bunu ask ahshshshshhs
1 yılBak bn bjk de guti Fernandes simao tayfasini gördüm abubakar gezzal tayfasini gördüm o yüzden bekle hepsi iyi başladı kötü bitti
10 Yorumla
1 yılBeşiktaş sevdalısıyım ama sevgilim benim dışımda bir erkeği övemez konun ne olduğu önemli değil
10 YorumlaSpor konusunda 2b cevap paylaştı. En güzel aktivite
13 Yorumla- 1 yıl
site cildirdi sorumu degistirdi rafa icin, adam hepimizi asik etti kendine dehset birii 😂
1 yılŞimdi ben maç izlerken küfür ediyorum. Bir tür stresi atma hali heralde. Eğer bu onun için sorun olmayacak ise izleyebiliriz.
10 Yorumla
1 yılizlenir tabikide ama onun tuttuğu takıma gore neyse beni ilgilendiren soru degil sevgili yokkk aahhahaha
10 Yorumlaevlenmeden de övebilirsin. ama dikkat o da bayan voleybolcuları övmesin:))
10 YorumlaAbicim bi bizim fenerin şansı yok şu transferde rafa da aynı immobilede bayıldım çocuklara
10 Yorumla
1 yılEvet izlenir bir gün sevgilim olursa onunla birlikte izlemek daha güzel ve zevkli olur
10 Yorumlaİzlenir de saç baş kavga etmeye niyetim yok.. Maç eğer Gs-Fb arasındaysa üstelik..😄
10 Yorumla
1 yılIzlenir bir gün sevgilim olursa izlerim onunla birlikte
10 YorumlaO maç izlesin bende onu
24 Yorumla- 1 yıl
romantizm saka miii
- 1 yıl
Ay romantik Yabaniiimsiii
Spor konusunda 2,6b cevap paylaştı. Zevkler tartışılmaz tabii ki izlenebilir ama ben pek sevmiyorum o yüzden bana göre bir şey değil
10 Yorumla
1 yılAbi yıllardır Ahmet nur Çebi yüzünden işkence çekiyorduk en son 2017de mutluyduk şimdi sevinmek bizim hakkımız değil mi '5'İktaşlılar
10 Yorumla
u 1 yılBiz en iyisi feneri övelim 😌
116 Yorumla- 1 yıl
siz ovun, biz besiktasliyiz 😌
- 1 yıl
Beşiktaş severim ama şimdi fener varken başka takıma asıl olunurmu sen düşün söyle örnek vereyim Beşiktaş için en iyi derbi fener derbisi Galatasaray için en iyi derbi fener Trabzon içinde en iyi derbi fener şimdi Fenerin büyüklüğünu anladinizmi 😌
- 1 yıl
guzelmis ahshhahshshahhshahshs
- 1 yıl
Tabikide güzel seni fenerli yaptık hayırlı uğurlu olsun 😂😂😂
- 1 yıl
tovbe de lutfen boyle bi laf duymamis olayim, benim yerim belli. size iyi seyirler diliyorum 😂
- 1 yıl
Bak bennce o yoldan dön fenerli olmak gururdur 😂
- 1 yıl
su an yeterince gururluyum, takimima cok tesekkur ederim 😌
- 1 yıl
Rica ederim Gururluysan bişey diyemiyorum ama bjk severim GS olmada hangi takımı tutarsan tut 😂
- 1 yıl
tesekkur ederiim biz de bizi severiz 😄
- 1 yıl
Bjk laf kondurmuyor sen feneride sev 😂
- 1 yıl
yok biz sadece kendimizi severiz, lider tektir 😌
- 1 yıl
Bak sen lider fenerdir işte derbide görüşürüz fener yenmesin sizi sonra 😂
- 1 yıl
ben dogdugum zaman lidermis oyle diyorlar, hic gormedim nerden bilicem? mac sahada kazanilir simdiden atip tutmam benn 😄
- 1 yıl
Bak bunu sevdim bjk iyidir şimdi bir GS olsa uçar kaçardı GS hiç sevmiyorum neden acaba 😂 derbi günü gorcem seni ama 😂
- 1 yıl
nasipse gorursun
- 1 yıl
Yani her şey nasip bakalım
1 yılGalatasaraylıysa evet 😂
18 Yorumla- 1 yıl
hayir inadina fenerli olsun da cildirin mac izlerken ahshahshhshshs
- 1 yıl
Sen benden ne istiyorsun 😂
- 1 yıl
fehime fenerli olsun istiyorum, bak f f tam uydu 😂
- 1 yıl
ben herkese bulasirim biliyosun ki, bugun de sana bulasasim geldi cunku neden bulasmiyim 😂
- 1 yıl
Beni yakacaksın sen belli 😂
- 1 yıl
bu dileklerim dua yerine geciyodur umarim ahshshhahshshs
- 1 yıl
Ama bana da yazık 😂
- 1 yıl
napaliiim napaliiim
1 yılBence kesinlikle izlenir, evde televizyonun karşısında sarılarak yeri geldiğinde yükselerek, belki oyunculara belki hakeme laf ederek
10 Yorumla
1 yılİzlenir tabi harika olur
15 Yorumla- 1 yıl
tabisipisi
- 1 yıl
Öylemiyavv Öğreniyorsun aferin 🙃
- 1 yıl
kitabima calisiyorumiyav
- 1 yıl
Ne de güzel çalışkan bir öğrenciii
- 1 yıl
🫡🫡
1 yılAhhh tabii kii büyük zevk duyarım kartalice ile maç keyfî muazzam keyifli olur
10 Yorumlatabiikii ben izliyorum Uyumadan önce de maç yorumlarını dinleyip uyuyoruz :D
11 Yorumla- 1 yıl
ben galatasaylıyım sevgilim beşiktaşlı olursa izlerim.
10 Yorumla- Spor konusunda 547 cevap paylaştı.
1 yılOf be hayali bile harika
12 Yorumla- 1 yıl
dehsetul vahsett
- 1 yıl
Maybe öne dayy
Spor konusunda 337 cevap paylaştı. Üzerine onun formasını giyersen harika olur
10 Yorumla
1 yılDzekoyu, Tadici överiz😑
@HayatKısaKşlrUçyr15 Yorumla- 1 yıl
Ne övecem ulan onlari😒sahaya gömerim😑
- 1 yıl
O zaman catherine deneuve övelim😑
- 1 yıl
Sende taktın bu kadına😒
- 1 yıl
Kadın ölmüş nasıl takabilirim😁
- 1 yıl
Aman ne komik😒
izlenir çok da güzel olur...
10 YorumlaBen Galatasarayliyimmmm🥰😍
10 Yorumla
1 yılİğrenirim hiç bi zevki yok benim için
10 Yorumla
1 yılİzlenir ve daha zevkli olur🥲
10 Yorumla
1 yılMaç izlemeyi sevmem pek.
10 Yorumla
u 1 yılİzlenir tabii ki.
10 Yorumla
1 yılSadece fb-gs maçları izlenir.
10 Yorumla
1 yılOrtak zevkler varsa elbette.
10 Yorumla
1 yılizlenir her gol öpüşerek kutlanılır
10 Yorumlaİyy 🤢🤢🤢 zaten sevmiyorum
10 Yorumla
1 yılTakımlar aynıysa evet güzel olur
10 Yorumla- Spor konusunda 5,3b cevap paylaştı.
1 yılÇok keyifli olur
10 Yorumla Spor konusunda 465 cevap paylaştı. Tercih etmem olsa yani
10 Yorumlaİzlenmeli. İzlemek isterim
10 YorumlaDusan Tadici övelim
11 Yorumla- 1 yıl
size kolay gelsin
Rafa büyük nimet
11 Yorumla- 1 yıl
masallah ya
Tadından yenmez
10 YorumlaSpor konusunda 1,9b cevap paylaştı. Ofsayt ne diye sormayacaksa olur
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılKadınlar ne anlar mactan
10 YorumlaSpor konusunda 5,2b cevap paylaştı. Evet çok güzel olurdu
10 Yorumla
1 yılİzlenir hemde öpüşe koklaşa misler gibi ohhh😘
00 Yorumla
1 yılOoooo 1 2 3 Beşiktaş Beşiktaş bencede övmeyeceksek
10 Yorumla
1 yılBilmem.
10 Yorumla
1 yılRafa’yı sevgilimden kıskanırım. Dd
10 Yorumla
1 yılTadici överiz :D
10 Yorumla- Spor konusunda 967 cevap paylaştı.
1 yılİzlenir
10 Yorumla Ahahha kesinlikleee ne anlami var
10 Yorumla
1 yılBeşiktaşlı Kartaliçe varsa gelsin evlenelim
10 Yorumlaİzlenir
10 Yorumla- Devamını Gör (23)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 