
Takım tutmak iyi hoş ama bir maçın sonucuna göre ilişki durumu belirlenebilir mi? Sporda bu kadar fanatizm normal mi? 😂

Takım tutmak iyi hoş ama bir maçın sonucuna göre ilişki durumu belirlenebilir mi? Sporda bu kadar fanatizm normal mi? 😂
Yenemeyecek zaten çünkü fenerin oyuncuları kaliteli değil eler lafı tamamıyla hâyâlden ibaret
Acaba ayrılma bahanesi olarak mı kullandı? Sen bilirsin bu işleri 😀
Bunu nerden duydun :D
İnteenette gördüm 😂
Erkek şimdiden rakı balığa gitsin o zaman 😂
Hahaha 🤣
😂😂😂 geçmiş olsun ona :D
Ayrılmış mı acaba merak ediyprım skskks
Hahaha 😂
Bilmiyorum ama ayrılmıştır, bu kesin olmasını istediği bir bahaneydi 😀
g3riz3kalı demeli
😂
Beşiktaşlı olsaydı helal olsun kardeşim benim derdim evet ayrımcıyım evet holiganım
Tahmin ettim ama yazmadım 🤣
Biliyoruz bunu 😂
Fenerbahçe kırmızı çizgim jkfhh
Hahhaa jdndmmd
@yinelenen kedy futbol cahili biliyo musun sezon başlarında biz fenerle şampiyonluk yarışı yapacaz gs çöp bi şey yapamaz dedi bjk ye 14 mü ne fark açtık
Ooo sert 🤭😂
@Umursamazbirpanda_ Türk ama Türkçe bilmiyo bu bir tahmindi yani olasılıklar dahilindeydi okeyy
Bekle bekle ss var djdmdj
teşekkür ederim
Rica ederim 🙂
Cevap
4Cevap
Bir çok şey denir de sanırım g3rizekal1 denebilir
" ADAM GİBİ ADAMSIN " demeli. 😂
Nihayetinde Fenerbahçe kırmızı çizgimizdir.
O kadar diyorsun 😂
Bence o kadar.
üst tura çıkamadık diye sabaha kadar ağladım
🙁
yemin ederim acı çekiyorum
İnşallah fenerbahçe yener
Konu fenerbahçeyse gerisi teferruattır
Haklı 😝
Hahaha 😂
Kullanıcı adın hemcinsini savunmanın da önüne geçmiş 😀
Dilime bak 😝😂
Diğer anlamda diyorsun, tamam 😂
Ee yani saçmalık o kadar bağımlılıkta 😀
Saçma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar