Boy kısa maalesef 166cm kilo 67 ölçüme girdim kas oranım güzel dedi hoca omzum geniş bacaklarımda kaslı vs göbeğimde tüm yağ?

Önce zayıflayıp sonra ağırlık çalışm diyorum yoksa 2 kisimi bir mi yapim kardiyo ağırlık
Güncellemeler
1 yıl
Boyum kısa olduğum için çok kas yakışmax zaten
Boy kısa maalesef 166cm kilo 67 ölçüme girdim kas oranım güzel dedi hoca omzum geniş bacaklarımda kaslı vs göbeğimde tüm yağ?
Cevapla