Olimpiyat meşalesi söndürüldü. Los Angeles için bayrağı Tom Cruise teslim aldı.

Olimpiyat meşalesi söndürüldü. Los Angeles için bayrağı Tom Cruise teslim aldı.

Olimpiyatlar neden 4 yilda bir yapiliyor? Sebebi ne? Neden 2 yilda bir degilde. 4? Bence aradaki sure cok uzun. Bircok sporcu sadece bir kere olimpiyat gorebiliyor. Ya da en fazla 2.
Eda erdem de bir dahaki olimpiyati muhtemelen göremeyecek. Kadin emekli olmadan olimpiyattan bir madalya alsa iyiydi olmadi. Bundan sonra da voleybol takimi bir daha olimpiyata zor gider gibi duruyor.
Vargastan sonra en cok sayi alan eda erdemdi yanlis hatirlamiyorsam. Vargasa bir tek eda destek oluyordu biraz sayi bakimindan. Varligi da guven veriyor gordugum kadariyla takıma. Kaptan vnl de sakatti ilk maclara cikamadi sahada gercekten bosluk vardi ve kizlarin gercekten kaptani ve ablasi. Bu boslugu kim doldurur bilinmez kaptan gittiginde.
Vargasa da diger kizlar destek vermedigi sürece basarilar zor gelir. Italyada egonu evet basarili ama egonuya destek olan cok takim arkadasi var. Egonu sayi almasa sylla aliyor. Egonu olmasa fahr devreye giriyor. Egonu olmasa antrapova alıyor. Yuk egonu da degil yani. Sayilar italyada takimda dağılıyor. Egonu dinlenme firsati da buluyor. Italyaya koy vargasi egonudan pek farki olmaz.
Ama bizim kizlar vargasa destek veremiyor. Egonu yildiz takimin yildiz oyuncusu. Vargas tek basina takim. Vargas 159 sayi mi ne kaydetmis. Olimpiyatin en skorer oyuncusu ama pek bir işe yaramadı. Kizin da motivasyonu cok düştü.
Boyle devam ederlerse bir dahaki olimpiyat ya da madalyalar zor gozukuyor. Takim oyunculari degismesi gerekiyorsa bu da dusunulebilir. Bazi isimler sanki medyada agirligi var diye aliniyor gibi takima.
Vargas istese baska takima gecebiliyor mu bilmiyorum. Vargastan sonra devsirme oyuncuya sinirve zorluk getirildi. Ama bizden once sirbistan milli takima almaya calismis. Vatandalsik alip almadigini anlayamadim. Kimi diyor ki vargasin hala sirbistan vatandasligi var. Eger varsa oraya rahatca gidebiliyor mu ya da gidebiliyorsa gitmek ister mi bilmiyorum. Bu sene cok hayal kirikligi yasadi bizi birakir mi, bırakma imkani var mi bilmiyorum. Santaralli de keyifsizdi. Ya kendisi gider ya da fedarasyon gönderir.
Ben voleyboldan konuştum tabi diger branslarda var ama en cok voleybol izledik ve en cok beklentimiz voleyboldaydi. O yuzden de olimpiyat deyince cogumuzun aklina voleybol geliyor. Ve italya hem takimin hemde bizim travmamiz oldu. Gecen sene yenebildigimiz takimlari bir turlu yenemedik. Sakat oyunculari da israrla olimpiyata goturmeyi anlayamadim.
Sultanlar ligi voleybolda en iyi liglerden biridir. Ligimizden ne yildizlar gecti ve hala var olani var. Egonular, boskovicler, isabel haaklar vs. Kocumuz ligimizi takip etmedigini soyluyor ustelik. Takip etmezsen boyle olur, sakat oyuncu yerine kimi alacagini bilemezsin.
Kapanış töreni güzeldi. Tom Cruise harika bir gösteri yaptı ve Amerikalılar 2028 olimpiyatlarının hem açılışı hem de kapanışı için beklenti çıtasını epey yükseltmiş oldu. O kısım aynı film gibiydi. Bayıldım. 🥰
Zamanı geldiğinde gerçekleştiğini görmek ve izlemek nasip olsun hepimize. 🙏
Türkiye 2028 olimpiyatlarında iyi sonuçlar alır. Böyle yazarken ben de kendimi kötü hissediyorum ama kırk yıldan sonra ilk kez hiç altın madalya alamadık. 2024 bu bakımdan kötü geçti.
Eh, bir nevi dibi gördüğümüze göre, bundan kötüsü olamaz, olmasın da zaten diyelim. O yüzden iyi geçecektir. 🙏😇
Hak ettiği yerdeydi. En iyi olduğu alanlardan birisi olan halterce dahi 1 sporcuyla katılmışlar sadece: O kadar yetenekli insan var ki aslında o olimpiyata katılanların cogu inanın hak etmiyor. 101 sporcuyla katildiginda en azindan 15-20 madalya kazanmaları gerekirdi. 8 madalya alıp altın alamamak nedir?
Türkiye aynen baş çobanı gibi laf üretmekte usta. Edirne'den dışarı adımımızı atınca, boynumuzun ölçüsünü alıyoruz.
Sorun şu ki mesajları doğru alıp, hatalardan ders çıkaramıyoruz. Yalan , dolana o kadar alışmışız ki, kendimizi bile kandırıyoruz.
Cevap
20Cevap
Bence başarılı olabiliriz.. yani umarım..
turkiye basariyi yakalamasi icin once torpilli elemanlardan kurtulmasi lazim ozellikle futbolda. adamda yetenek var diyelim diyor 150 200 bin getir senin cocugu kadroya sokalim. benim gibi biri basa gececek ki ulkenin icinden geceyim.
Abi ne işin var orada biz yeni film bekliyoruz bu pisivenk şov peşinde
Gelsin yeni film..
Los Angels için almamıştır. Evencelistler adına almıştır.
çok değişik bişi olmaz 86 milyon insanız 6 madalya geldi övünülecek bir yani yok 2028 de de farklı bişi olmaz
Bayrağı Yusuf Dikeç taşısa çok daha güzel olurdu.
İnşallah 2028'de AK parti hükümetinden kurtuluruz o zaman her şey daha güzel olacak
Spora sporcuya destek yok denecek kadar az, Her liseye ortaokula yeni sporcular keşfetmek için alanlar açılması lazım o maddi imkan da ülkemiz de yok maalesef
Ben bu seneden çok daha başarılı olacağımıza inanıyorum
Her zamanki gibi mükemmel bir performans gösterecek.
boksu da olimpiyat oyunlarından çıkarırlarsa biz sıfır madalyayla eve dönenzii
Boş masraf yapıldı kısaca onca aç insan varken oraya milyonlar dolarlar döküldü.
Yazık günah
Bu olimpiyattan bir ders çıkarıp daha çok çalışacaklar. Umutluyum.
Cok basit 4 sene sonra gelen nesil olimpiyatlari sanal zannedecek.
2028'e kadar acilen olimpiyat sporcusu olup Los Angeles'a gidip olimpiyat kampından kaçmam lazım hangi spor dalını önerirsiniz fdaskgfldıks
Hiç bir şey yapamayacak Türkiye hatta Olimpiyatlara bile girme yasağı gelebilir
o kadar gay arkadaşlar var , bizde gönderelim onları derece yapsınlar.
Umarım daha iyi performans sergiler bu olimpiyatlarda 1 altın madalya bile alamadı
İngiltere ABD Fransa Rusya Çin hep bu ülkeler arasında düzenleniyor bu turnuva dünyan düzenini açıklıyor
bu sene çok kötüydü, umarım seneye iyi olacak
Bence yine ortalığı kavuracak gibi djfjskd
Bu olimpiyatlardan farklı olmaz sanırım
Umarım başarılı ve iyi sergileriz
Bu yaşta hala enerji dolu
Daha cok gelismemiz gerek diger dallardada
AKP gitmeden bir halt olmaz.
Bence güzel
2028'e kadar çok bir şey değişmez herhalde.
Engellenmezsrk iyi
umarım toparlarız gidişat çok kötü
Yerim tom ummmm
Umarım iyi olur
Çok güzel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?