Makine mühendisliği kazandım bu yıl ama işsizlik konusundan kafam karışık...

Daha üniye başlamadan üstüne bi de inşaat mühendisliği diploması alsam mı diye düşünüyorum.Ne dersiniz sıkıntı yaşar mıyım iş konusunda ?
Güncellemeler
+1 yıl
yoksa sadece makine mühendisliğinde mi ilerlemeye çalışayım ?
Makine mühendisliği kazandım bu yıl ama işsizlik konusundan kafam karışık...
Cevapla