@Gereksizisimbakma evet alakasız. Çünkü bunların bizimle hiçbir işi yok. Bizi temsil edemezler. Bir başarı da değil. Sen bayrağı bayrak yapan değerleri ayaklar altına alırsan, bu millet de seni ayaklarının altına alır.. Lezloşlar..
@Gereksizisimbakma sen geldin atladın. Ayrıca onların utanmadığı yerde ben neden utanayım? Ahlaksızlık yapan onlar mı ben mi? Ayrıca bu LPGleri savunmak da ayrı bir akıl tutulması
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
21Cevap
Bence alırız maçı
Bu LPG oluşumu bizim hiçbir şeyimizi temsil edemezler. Reddediyorum..
Daha üstündeki Hilal'le Yıldız'ın manasını bilmeyen, Al bayrağın renginin nerden geldiğini bilmeyenler, bizi temsil edemezler.
#Vesselam
git sen temsil et o zaman
@Gereksizisimbakma etmediğimi kim söyledi? İlla TV önünde mi olmalı?
Cok buyuk bir basari olsaydi konusulurdu elbet
@Gereksizisimbakma sorarım şimdi cephede vatanı savunanlar bunlar kadar önemli değil mi? Onların hangi birini tanıyorsunuz? Başarısızlar mı?
Alaka seviyesi nerede? Iki farkli konu, hakli cikmak icin sacmalamayin lutfen...
@Gereksizisimbakma evet alakasız. Çünkü bunların bizimle hiçbir işi yok. Bizi temsil edemezler. Bir başarı da değil. Sen bayrağı bayrak yapan değerleri ayaklar altına alırsan, bu millet de seni ayaklarının altına alır.. Lezloşlar..
Lezloslar ne be? Insanlar elinden geleni yapiyor sana mi kaldi yargilamak sen kimsin?
@Gereksizisimbakma ben bu milletin bir ferdiyim. Onlar kim? Vatansız..
Utan be, utan. Daha fazla rahatsiz etme beni.
@Gereksizisimbakma sen geldin atladın. Ayrıca onların utanmadığı yerde ben neden utanayım? Ahlaksızlık yapan onlar mı ben mi? Ayrıca bu LPGleri savunmak da ayrı bir akıl tutulması
Lan lgbtlileri falan savunmuyorum milli takimi savunuyorum. Of ne batti sizede adamlar bir sey mi diyor bu konu hakkinda
@Gereksizisimbakma Adı üstünde işte Milli takım yani beni temsil etme makamı!
Beni o nonoşlar temsil edemez!
@marshall0098 saygısız diyene bakın hele. Sen mi öğreteceksin zirto.
@BenderRodriguez ağzının sütüyle seni aşan konular hakkında fikir beyan etme çocuk.
@Gereksizisimbakma canım istersen bu adama dava ac bir tane hakaretin yokken sana bir sürü ithamda bulunmuş tazminat davası açıp parasını yersin 😂😂
Ben ekran kaydı aldım dava açacaksan bana ulaş yorumunu silse bile 😂😂
@cvcvnfjfkfk Cok tesekkur ederim, buyukluk ben de kalsin gerek yok💗
İşte akıllı insan her hâlinden belli oluyor ❤👏
@cvcvnfjfkfk Tekrardan sag ol canim💗
Türkiye altın madalya almadan dönecek
Kim madalya alsa Tayyip telefon açıyor artık uğursuz geldi telefonları
Hangi kanalda canlı izleyebilirim evde tv yok bizim pc den açıcam
TRT 1
Tabii. com dan aç
@truffade ya açtım olmuyor
Ekrana bişi gelmiyorsa gene mouse la tıkla görüntü geliyor 2-3 sn sonra
İnşallah turu geçen biz oluruz ama bu İtalyanlar hep sıkıntı çıkarıyor bize. Bu sefer sıkıntıyı biz çıkarırız inşallah
Gelecekten geliyorum alamayacaklar boşuna bakmayın 😂
Ne dedim ben arkadaşlar ağlamayın lütfen 🤣🤣
Maçın katili Hande baladın
#fileninsultanları 👑 🇹🇷 alacağız inşallah
maalesef çok kötü oldu
Cansuyu çok aradık coook😔
turu geçeceğiz inanıyorum
Grup aşamasındaki gibi oldu üzücü
Üç sıfır biter 😉
maalesef yenildik 2. kez
italya set alamadan elenir
Başarılar
zi. kti italya
Yendiler
İkinci seti de alamadık umarım bu seti alırız
Sonuç kötü oldu :(
Adamlar selamiizi okudu
Bu voleybolcularda da tip yok ya
Yenildik be :((
3-0 İtalya.
31-0
3-0 italya alır
Gururumuz
54 4
İlk seti alamadık :(
maalesef
Alırız inşallah
İnşallah alırız yaa