
Gerçekten çok iyi pr yapılıyor. Öyle bir konuşuluyor ki sanki olimpiyatlara damga vuran ülkeyiz. Bugün ki bronz ile toplam madalya sayımız 1 gümüş 2 bronz oldu arkadaşlar. 85 milyonluk bir ülkede üstelik devşirme bir sürü sporcumuz olmasına rağmen sadece bu kadar başarımız var. Hollanda ve Güney kore gibi toplamı nufusumuzun yarısını anca geçebilen ülkelerin bile totalde 60-70 madalyası var. Sanki tüm olimpiyatlara damga vurmuşuz algısı var ülkede. Böyle böyle kandırılıyoruz işte. Bizim sporculara verilen ödülleri hiç bir ülke vermiyor arkadaşlar. Üstelik kendi dallarında dünya 1. si 7-8 sporcumuz varken bunların hiç birinden altını bırak bronz gelmedi haberiniz var mı? Düşünsene dünyanın en iyisisin ama madalya bile kazanamadın bu neyi gösterir? Liyakatsız federasyon, liyakatsız antrnorler, liyakatsız yöneticiler, tembel ve salmış sporcular. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer