Bir kaç sorudan sonra sorma gereği duyuyorum. Arkadaşlar olimpiyatlar da gerçekten başarılı olduğumuzu düşünüyor musunuz?

Bir kaç sorudan sonra sorma gereği duyuyorum. Arkadaşlar olimpiyatlar da gerçekten başarılı olduğumuzu düşünüyor musunuz?

Gerçekten çok iyi pr yapılıyor. Öyle bir konuşuluyor ki sanki olimpiyatlara damga vuran ülkeyiz. Bugün ki bronz ile toplam madalya sayımız 1 gümüş 2 bronz oldu arkadaşlar. 85 milyonluk bir ülkede üstelik devşirme bir sürü sporcumuz olmasına rağmen sadece bu kadar başarımız var. Hollanda ve Güney kore gibi toplamı nufusumuzun yarısını anca geçebilen ülkelerin bile totalde 60-70 madalyası var. Sanki tüm olimpiyatlara damga vurmuşuz algısı var ülkede. Böyle böyle kandırılıyoruz işte. Bizim sporculara verilen ödülleri hiç bir ülke vermiyor arkadaşlar. Üstelik kendi dallarında dünya 1. si 7-8 sporcumuz varken bunların hiç birinden altını bırak bronz gelmedi haberiniz var mı? Düşünsene dünyanın en iyisisin ama madalya bile kazanamadın bu neyi gösterir? Liyakatsız federasyon, liyakatsız antrnorler, liyakatsız yöneticiler, tembel ve salmış sporcular. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?

Bir kaç sorudan sonra sorma gereği duyuyorum. Arkadaşlar olimpiyatlar da gerçekten başarılı olduğumuzu düşünüyor musunuz?
Cevapla