Montella evine Terim göreve! Milli takımın yarı finale finale kalmasını engelleyen bu hocayı istemiyoruz! Ne düşünüyorsunuz?

Evet arkadaşlar dün akşam milli takım bütün haksızlıklara rağmen, merih verilen ceza verilmeyen penaltımız ve çıkmayan net bir kırmızı karta rağmen eğer montella ikinci yarıya en azından kerem kenan değişikliği ile başlayıp bana kalırsa ikinci devrenin başında ama en en kötü 60'ta cenk tosun'u oyuna alsa kesinlikle ikinci golü bulup turu geçen taraf olurduk buna adım gibi eminim! Milli takımın tarihinde forvetsiz bir dönem var mı ki biz her maç 4-6-0 çıkıyoruz? Ve dün akşam 5-5-0 çıkarak yine futbol tarihine geçtik yetersiz montella sayesinde! Onun için montella evine Terim göreve diyorum! Ne düşünüyorsunuz?

Montella evine Terim göreve! Milli takımın yarı finale finale kalmasını engelleyen bu hocayı istemiyoruz! Ne düşünüyorsunuz?
Montella evine Terim göreve! Milli takımın yarı finale finale kalmasını engelleyen bu hocayı istemiyoruz! Ne düşünüyorsunuz?
Cevapla