2023-2024 UEFA Şampiyonlar Ligi final mücadelesinde Borussia Dortmund ile karşı karşıya gelen Real Madrid 2-0 maçı kazandı. İspanya ekibinin 15. Şampiyonlar Ligi kupası oldu.

2023-2024 UEFA Şampiyonlar Ligi final mücadelesinde Borussia Dortmund ile karşı karşıya gelen Real Madrid 2-0 maçı kazandı. İspanya ekibinin 15. Şampiyonlar Ligi kupası oldu.

Real Madrid efsane birtakım zaten şampiyonlar Ligi şampiyonluğuna alışık birtakım. Bu takımın kariyerinde binlerce kez lig kupası şampiyonlar Ligi kupası var; dolayısıyla Real Madrid için çok değişik bir durum değil ama burada güzel olan bir şey var taraftarlar arasında centilmenlik oldu bir çatışma olmadı.
Baştan önce düzenlenen bir konser oldu Londra'da wembley stadında. Stadın atmosferi gayet iyi ve başarılı. Maça gelecek olursak aslında Borussia Dortmund bu maçı gelene kadar çok zor rakipleri geçti Paris saint-germain Atletico madrid'i yendi ve buraya kadar geldi maç boyunca da Üstün olan taraf bana göre Borussia Dortmund idi fakat teknik direktörün yaptığı değişiklikle Royce su alıp oynayan oyuncu çıkarmasıyla oyunun rengi değişti ve de Real Madrid'de en önemli eksiklik de bitirici vuruş yapan bir oyuncunun olmaması benzemayı çok arada gibime geliyor bu gece ama her şeye karşın kaliteli ayaklarıyla iki yüz gol atarak şampiyonluğu tekrar kaldırdı zaten teknik direktörü de çok kariyerli bir hoca burada 3 şampiyonlar Ligi kazanmışlığı var İki tane de milan'da olmak üzere toplamda 5 tane şampiyonlar ligi kaldırdı Carlo ancelotti. Ama kupayı kaldığına Real Madrid oldu Real Madrid zaten çok kaliteli birtakım burada iki tane efsane oyuncu da futbola Avrupa şampiyonlar ligi'nden sonra bırakacaklar onlar için de son maçta güzel bir kariyerle kapattılar futbol hayatlarını Arda Güler ilk defa kaldırdı kupayı onun kariyerinde de önemli bir an dilerim o da uzun yıllar Real Madrid'de top oynayarak başarılar elde eder kupalar kaldırır her şeyiyle güzel bir maç oldu keyifli bir maçtı setir keyfi fazla olan bir maçti.
Real Madrid iyi oynamıyordu , Dortmund hocası iyi giden maça çomak soktu , duygusal davranıp bu maçtan sonra jübile yapacak oyuncuyu oyuna alıp jest yapmak istedi ve maçın kaderiyle oynadı , futbolda duygusallığa yer yoktur. O dakikaya kadar tek kale oynayan Dortmund pozisyonu olmayan Madrid , oyun bi anda tersine döndü
Cevap
32Cevap
Ben dortmund kazansın isterdim.
Real Madrid tam bir efsane. Zamanında GS böyle bir takımı yenip Süper Kuoa'yı almıştı. Büyük başarı. Gerçi. GS dış güçler, hakem ittirmesiyle kazanmış olabilir. UEFA başkanı da bir gezisinde GS lisesinin önünden geçmiş. Resim büyük yiyen!
Dortmund çok güzel mücadele etti özellikle kalecisi üzüldüm adamlara açıkçası
Olsun Ardamız kupa kazandı
Kaleciye neden üzüldün ki?
Dortmund harcadı resmen kendini. Yani sen tutup harika oynayan bek oyuncunu çıkarıp Reus'u alıyorsan ve çıkardığın oyuncu sana pozisyonlar yaratıyorsa eğer kaybetmeye mahkumsun.
Şampiyonlar ligi, dünyanın en iyi takımlarının katıldığı fakat finalde sadece Real Madrid'in kazandığı organizasyondur. Bu hiçbir zaman değişmez delikanlı
Edin terzic kadar eşşek adam tanımıyorum reusu bok var soktu bide dordmund mal gibi oynadı net pozisyonlar kaçırdı iyi oldu realin kazanacağı kesindi zaten
Ben maçı izlemedim ama Real Madrid'in kazanmasını istedim, İsrail yancısı Alman takımının kazanmasını istemedim. Tebrik ediyorum Real Madrid'e
İlk yarı dortmunt bonkörce pozisyon harcadı ikinci yarı real noktayı koydu tecrübe böyle bir şey olsa gerek
dortmund daha iyiydi aslında, 2 atak 5 dk da fişi çektiler
Ne takim ne futbol umrumda takip de etmem zaten. Sadece arda gürel olduğu için sevindim. Kral çocuk ya
@burak7821 öff güler işte her neyse. Delirme burak
dortmund oynadı madrid aldı
reus u almak dortmund u bitirdi
Mükemmeldi. Herkes zenginlik kibriyle meymenetsiz görünüyor bunu saymazsak.
Futbol ile alakam yok. Takım tutmuyorum. Ama tebrik ediyorum.
Alman projesi bu sene tutmadı artık seneye xd
Borussia Dortmund 2. Gol de hata yapmasaydılar belki bir şansları olabilirdi
Dortmund baştan sona hakim olan taraftı futbolun adaletsizliği ve acemilik kaybettirdi.
Dortmund eline geçen fırsatları kaçırınca fiziksel olarak iyi olan madrid maçı bitirdi
Çok iyi birtakım tam bir winner hiç kaybetmek de bilmiyor
Mükemmmmmel, harikaaaaaa
Bayılıyoruuummmm ben Madrideee
Bu maçı Dortmundun kazanacağını düşünenler mi vardı
Final maçı gibi zevkli değildi. Almanlar biraz akıllı olsa kupayı alırdı.
Hakettiler adamlar winner takım rakip kim olursa olsun eliyorlar
Tebrik ederim haketti
Forveti kimdi realin knk
Bence Dortmund daha iyi oynadı
Kötü desek kupayı geri mi alacaklar
Madrid iyiydi her zaman
Arda 'yı oynatmadi ona üzüldüm
Arda Güler son maçlarda çok iyi performans göstermişti bir maçta 2 gol atmıştı ama nedense Real Madrid'in teknik direktörü Arda yi son 3 maçtır oynatmıyor
Adamlar kupa almakdan sıkıldı 😄
Real madrid konuşmaya gerek yok
Winner takım ya normal
Realmadrid her zman
Kötü
Tek bildiğim şey Ronaldo çok yakışıklı
Real her zaman realdir
Real madrid için normal birsey
Hakem real madridi korudu tüm maç.
Hayırlısı
Tebrikler Arda
Arda şampiyonlar liginde süre almadı. Sadece ligde forma giydi.
Zaten belliydi
Tebrikler
Gayet iyiydi btova
Dortmundun hakkiydi
Tabiki harika
Arda💛
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?