+1 yılFenerbahçe ve İstanbulspor maçını biz aldık Konyaspor ve Galatasaray maçını Galatasaray kazandı fakat Fenerbahçe'de maçı kazandı ve Galatasaray şampiyon oluyor bu durum'da bir maç daha yapılması gerekmez mi? İki takım'da maçı kazanmış çünkü? Yoksa Galatasaray'ı puanı 3 puan daha yüksek olduğundan kaynaklı mı?
11 Yorumla
Soran+1 yılSorunun cevabını görüşünde vermişsin
En İyi Cevaplar
Her şeye rağmen yine yeniden her zaman FENERBAHÇEEEEE 💛 💙
💛♥️ şu renklerin iğrençliğine bak gözlerim kanadı ıykkkk 😂😂😂😂
25 Yorumla
Soran+1 yılSen de Fenerbahçeliydin demek Nesli, harika! 💛💙
Kalite renge bile yansıyor ya, çok doğru 😂- +1 yıl
Aksi düşünülemez kiii😁💙💛
Soran+1 yılHelal olsun 🌸 😄
- +1 yıl
Türkçesi iyi olanlar bir bakabilir mi? ↗
Bi yardımcı olur musun 😃
Soran+1 yılYazdım bile 😎
+1 yılTek derdimiz bu olsun:)
13 Yorumla
Soran+1 yılFutbol taraftarligi, kitlelerin uyuşturulduğu boş eglence kulturu diye bosuna demiyorlar değil mi?
Biz de fırsattan istifade edip, bir ara gaz neden vermeyelim?- +1 yıl
Tercihler, zevkler...
Soran+1 yılTeşekkürler o halde
+1 yılHiç belli olmaz. Hatay veya Ankaragücü puan kaybediyorsa bu ikisinden birisi konyaspor ligde kaldığı için bu sefer 3 puan almak için saldırabilir o zaman da Galatasaray korksun sampiyon olamam diye. Aslinda pek inancım yok ama hayat bu sürprizlerle dolu
Umarim Fenerbahçe şampiyon olur.
50 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
109Cevap
- Spor konusunda 20,4b cevap paylaştı.
u +1 yılBen fener olsun isterdim.. ama olmadı maalesef.
10 Yorumla
+1 yılBeşiktaş'lıyım biz kupayı aldıktan sonra beni fazla ilgilendirmiyor aslında kimin şampiyon olması fakat Galatasaray şampiyonluga daha yakın bu yüzden Fenerbahçenin kazanıp Galatasaray'ın kaybetmesini bekleyecek Galatasaraya ise beraberlik yettiği için riske girmeyeceği düşünüyorum iyi olan kazansın şu an itibariyle maçlar başliyor
20 YorumlaGs - Konya maçı berabere biterse şike soruşturması açılır. Gs, galibiyeti halinde temiz bir şampiyonluk kazanır. Konya kaybederse ki, Hatayın Rizeyi yeneceği büyük olasılık. O zaman Konya küme düşer. Dolayısı ile bu maç beraberliğin dışında bir skorla bitmeli. Sonuç olarak şanslar %51 e 49 Gs lehine. Futbol dünyası, Rusyadaki son hafta sürprizinin bir benzerine tanık olabilir.
14 Yorumla- +1 yıl
Trabzonspor Ankaragücünü yenerse Hatay kazanırsa Ankaragücü düşüyor
- +1 yıl
@Konya_Beyefendisi42 Ts, Ankaragücünü bugün 3 maç yapsa yenemez. Ankaragücü farklı kazanacaktır.
- +1 yıl
İşte o zaman 4 lü Averaja bakılacak Konya ve Gaziantep yenilirse Ankaragücü de berabere kalırsa Gaziantep düşecek
Gslilerin performansı düştü fener alır. Geçen haftadan gördük gsnin ne olduğunu kendi sahalarında mağlup ettik.
722 Yorumla- +1 yıl
Sen öyle san😂o bir maclık oyundu moraller yerınde. Hata yapmaz kazanıp şampiyon Gs olur neymiş Gs 😂😂bir maçla sizde süper takım oldunuz değil mi.
😂aferin büyük iş ettiniz yenerek görev tamam. Bu kadarsınız - +1 yıl
@Donsuzbirerkek zaten biz sezon başından beri iyiydik GS ile aynı gidiyorduk. Yani fener maçında şikeci futbolcu olmayınca sizin beceriksiz futbolcular hakeme rağmen kazanamadı 😂😂😂 onca sarı kart alması gereken oyuncu varken gsde hakem sırf gsnin oyuncusu azalmasin diye 2 sarı kart vermedi futbolculara. Çünkü sayınız azalirdi. Biz ise önce sarı karta, 10 kişiyle maçı kazandık sizi sahanizda mağlup ettik ahahahhaha moralleriniz yerlerde burada rol yapma kendinizi motive etmeye çalışmayın boşuna 😂😂 ayrıca bir maçla değil git süper ligi kontrol et. Şike yapmadan bu kadar siniz kendi sahaniza gömdük sizi 1 gol bile atamadiniz gol yediniz ahahahha 😂😂 keyfimiz yerinde bir maçlık değil performans düşüklüğü olduğunu herkes biliyor Konya'da yumruğu vurunca işiniz bitecek tarihe gomulursunuz artık 😂😂😂😂😂😂
- +1 yıl
stan yazdı 😂yo. Son aylarda iyi değildiniz o kadar. Kaybedilen maçlar kötü olup kazanılan maçlar. Hakem mi hiç utanmazsınız da bunu nu lafları her maç her sene söylersiniz. Hakem hatalarıyla kaç maç aldınız yine bu sene basit penaltılar fauller. Gs ın kaç maç penaltısı verilmedi ne anlatıyon sen be. Golde faul verilebilirdi vermedi o hakem iki tarafa da gereksiz faul verdi. Hala konya'dan medet umuyorsunuz şimdiye kadar nerdeydiniz. Sizin derdiniz Gs ı yenmekdi şampiyon olmak değil olmasanız koymaz size. 😂bir maclık takımsınız. Şikeci futbolcu ve takım sizin takım Gs da olmaz öyle şeyler UEFA dan tescilli şikecisiniz. Konya'ya para giderse şaşmayız. Ona bakarsan fb de de vardı birkaç futbolcu sarı alması lazımdı aldımı. Veremedi. Azalsın be çokta umrumda 😂doğrusunu yapsın da. Yerden kalkmadınız ne konşuon. aferin büyük iş yaptınız 10 kişiyle yendınız 😂😂yıl olmuş 2050 hala bununla övünenlrr var yıllardır takımlar 10 kişiyle puanlar alıyor. Sanki süper maç çıkardı savunma yap şans golüyşe kazan. 10 kişiyle kazandık. Ne rol yapcam mal sen yapıyon onu takım Konya'ya uğurlanmasını izle😂haftaiçi barbekü partisi
Oyuncuların durumu iyi, eksık yok hakim dışında o da konya da boş yapıyon inanmışlık var. Sizde ise bunların tam tersi var. 😂nasıl şampiyon olacaksınız siz. Biz nasıl haberin var mı. Kaç maçla bir maçla iyisin. Ne konuştuğunu bilmiyorsun 😂😂bu sene için o mac için diyorum. Ki sende onu kast ettın. Eski konu değil. Şike sizin işinizzzzzzz. Ne gömmesinden bahsediyon gömme dolap mı😂😂😂😂😂duyan da tek kale oynadı sanır Fener. Hangi mscı izledin ya da izledinmi maçı. Sizde kadiköy de atamadınız boş laf sürekli.
Kendını kandırıyon bu laflarla daha kendı takımını takip edemiyosun Gs ı mı bileceksin 😂😂ulan bize bir puan bile yetiyor den konya yenmesini bekleyecen istanbulspor ü yenersek tabi..
Kimse Gs da performans düşük bilmiyor demiyor aylardır var. Önce kendı takımına bak. Müneccim misin nesin😂 - +1 yıl
Allah akıl versın kör olmuş gözünüz fanatıklikden 😂😂😂😂😂koptum
- +1 yıl
@Donsuzbirerkek nasılda gömdük sizi sahaniza ama ahahahaha 6-1 kazandığınız şikeli maçtaki performansiniz neredeydi ne oldu fenerin oyuncuları şikeci olmayınca 1 gol bile atamadiniz kendi sahanizda bitti olm sizin işiniz geçen maç düştünüz artık bu mactada son darbeyi yer oturursunuz yerinize. Sende biliyorsun etrafta görüyorum kaybettiginiz gün hep isyan ediyordunuz en pasif gündü diye ahahhaha. şu an korkuyorsunuz berabere kalalım en azından şampiyon oluruz korkusu var ahahah bitti sizin iş. Şikeyle bir yere kadar gelirsiniz. 11 kişi kendi sahanizda 10 kişiye gol atamadiniz gol yediniz. Bugün dolma yapıp pişirecegiz gsyi 😂😂😂😂
- +1 yıl
Nasıl da zoruna gidiyor 😂silmeden duramıyosun
- +1 yıl
Sen kendını kandır öyle 😂😂bu kadar boş yapılmaz konuşma daha fazla rezıl etme kendını. Neyi kaybediyosak😂😂konya sahada yoktu rahatsız edemedı neyin kafasıjınyaşıyon kedi çok koydu size. 😂😂şike fenevin ve yancılarının işidir
- +1 yıl
- +1 yıl
- +1 yıl
- +1 yıl
İki tane pembeli mi ne oldukları belli olmayan cahil kızlar gelmiş karşıma boş boş konuşuyolar 😂😂şampiyonluk gitmiş hala utanmadan yazarlar, FETÖ'de şike de her türlü pislik de sizde rezilsiniz ezik acınası haldesiniz. Hangi yüzle konuşabiliyorsunuz hala 😂😂😂
Eda denen şahıs sizin gibi vasıf seviyesiz boş insanlarla boş kafalarla değmez asıl iyi biliyosun kumesleri cıkmıyosunuz hiç herhalde 😂😂ali koç ve ekibi ondan öncekiler iyi soktu sizi oraya. Hazımsızlık neler yaptırıyor. Soda için soda aaaa aaaa😉😂😂 - +1 yıl
@Donsuzbirerkek diyecek bir şey bulamayınca benim yazdıklarımı bana yazmış cahil velet:D sen büyüde gel ablası kuru kuru fetosaraycılık yapma burada. Evet en çok fetocu sizin takımdan çıktı hakan şükür ne güne duruyor sen gir İnternete yaz ergen fetosaraycı seni 😂 fetobahce diye bir şey yok ergen fetosaray var. O uyduruk üç kuruşluk aklınla burada sinek gibi vizildama ablası senin ne olduğunu belli değil travesti misin nesin burada havlayip duruyorsun beyinsiz 😂 baktı kaybediyorsunuz Konya'da saldı ee * nasıl şampiyon olacaktı bütün ligi satın almissiniz ruhunu satacaksin neredeyse o aptal takımına kurban olda kurtulalım senin gibi ucube cahilden 😂😂😂😂
- +1 yıl
😂😂😂diyecek çok şey var da siz anlamazsınız. Bulamadım da değil. Seninkileri hele hiç yazmadım boş laflar üretme sürekli. Fetöbahceli. Cahil velet arıyosan aynaya bak hadsiz saygısız seviyesiz şahıs. Büyümesi gereken sensin gayet büyük bir yaştayım yaşım da başım da büyük sen nesın kimsn ne sanıyon kendini. Yaşın kaç da bana ablası diyebiliyosun şapşal. Var cahil Fetö fenerde de vardı Gs fa da vardı Bjk da da. Sen bilmiyorsan snn sorunun. Git bak nete. Cahil kalma hayır sizin takımdan sayılara bak malzemeciler dr cabası. bekir irtegün ömer catkıc mehmet topallar emre belözoğlu orhan Şam daha sayayım mı bi sürü futbolcu sizde. Hemû fetöcü hem şikecisiniz. Ergen de cahil de hadsiz de sensın. Ne konuştuğundan haberin yok ergen laflar yazıyon boş boş konuşuyon ordan sana bi çakarım görürsün bu laflarını kendi aklına bak sen doğru konuş kafanı kırmayım hadsiz. Travesti senın gibilerdir sıfatına tükürdüğüm şerefsiz. Sende çok var o beyinden değl mi lafını bil. U lan sa lak hazmedemiyordunuz, yemıyor tıpanız konya saldı oldu 😂😂hala sa lak canım yazıyonuz şunları neyi kaybediyomuşuz be mal macı mı kaybediyoduk neyi ne anlatıyon sen be ulan maaallllll konya kaleye gelemedi rahatsz etmedi hiç ilk golü Gs attı ne diyosun bre cahil bunlarla mı kendini kandiriyon. Tabı canım satın aldık ligi bi kes sesini biz siz değiliz bütün pislikleri yapın çamur atın içerde kaç maç olmayan penaltılarla kazandınız hayatınız pisliklerle geçiyor ne anlatıyon sen be. Ruhunu da herşeyini paraya satan da sizin futbolcular yönetim. Sen kurban ol asıl Gs a senın gıbı asalaklar dan dünya kurtulsun hazımsızlığın bu kadarı. Adi ko pek
- +1 yıl
@_Breeze_ 😂😂😂senin fenevbahçen kapanmadıysa hiçbir takım kapanmaz merak etme. Şike zamanı düşmekden hükümet TFF kurtardı sizi be ne konuşuyon beyin siz. O ucube diyip yıllardır hazmedemediğin, altında kaldığın başarıların takımı Gs daha çok ağlarsınız ağlatırız sizi böyle.
Kaç yıldır şampiyon olamıyorsunuz haberin var mı kafan basıyor mu
+1 yılBöyle bir şeyin gerçekleşmesini bekliyoruz : ))
https://www. internethaber. com/rusyada-son-hafta-gerceklesen-surpriz-zeniti-sampiyon-yapti-2366071h. htm11 Yorumla
Soran+1 yılİnşallah diyoruz, hayırlısı:)
En büyük ve tek büyük Galatasaray
66 Yorumla- +1 yıl
@solcugazete kes lan
- +1 yıl
Sizi kendi sahanızda nasılda ağlattık ama
- +1 yıl
@solcugazete aynen aynen
- +1 yıl
Fetöcü şikecisaray sizi
- +1 yıl
Gs yi yedim
- +1 yıl
@solcugazete Ahahhaha ne saçmalıyon lan
Şampiyon belli maalesef.
Arada 1 puan fark olsaydı iyi şansımız olur derdim ama 3 puan fark ve Konya ile oynuyorlar. En kötü halde beraber kalır yine şampiyon olur18 Yorumla
Soran+1 yılBen de maçın beraber biteceğini ve GS'nin şampiyon olacağını düşünüyorum. Beraberlik ihtimali olmasaydi, belki derdim ama zor:)
Soran+1 yılO ihtimale göre Konya'nın düşme riski var ama iki takıma da beraberliği yetecek olmasi, maç sonucunun kocaman bir 0 olma halini güçlendiriyor
Soran+1 yılAnkaragücü'ne yazık olacak, kesinlikle. Mesela geçen hafta Hatayspor ve Konyaspor, tartışmalı maçlardan o sonuçları almasaydi, şimdi farklı durumları konuşuyor olacaktık.
Hayırlısı bakalım
Soran+1 yılEvet :d :D
Ankaragücü'ne yazık oldu, neredeyse son 10 dakikada gittiler. Ben Konyaspor düştü dedim ama iddiasız Trabzon'un galip gelmesi defteri kapattı
+1 yılRahmetli eşim Fenerbahçeliydi Ben Fenerbahçe olsun istiyorum
46 Yorumla
Soran+1 yılAllah rahmet eylesin, teşekkürler
- +1 yıl
Allah rahmet eylesin ruhu şad olsun benim de rahmetli dedem Fenerliymiş olabilir her zaman dostluk kazansın
- +1 yıl
- +1 yıl
@linkerboy1991 amin teşekkürler ben Beşiktaşlıyım mesela ama eşime Fenerbahçe formaları T-shitleri lisanslı eşofmanı terliğini falan alırdım hep birlikte Fenerbahçe maçlarına giderdik harika olurdu spor centilmenlik dostluk kardeşlik olmalı
- +1 yıl
@huzunluyurek mekanı cennet olsun nur içinde yatsın Allah size sabır versin
- +1 yıl
@linkerboy1991 amin teşekkürler
+1 yıl❤️💛GALATASARAY❤️💛 dün gece gs dan token den 300 bin tl kazandım birde şampiyon olursa tadından yenmez 😁
22 Yorumla
Soran+1 yılHarika, daim olsun dostum
- +1 yıl
Eyvallah geçen hafta fenere yenilince moraller altüst oldu o maçta stattaydım, maçtan sonra şampiyon olmazsan deyip hazır fan token düşmüşken aldım 72 tl den , sabah 220 den sattım teselli oldu
u +1 yılKadıköy’de semalara yükselteceğiz o kupayı :D haydi konyaaaa 🥳
39 Yorumla
Soran+1 yılHadi bakalım, inşallah! Semalar bizimle olsun:)
- +1 yıl
Kurban olurum sarısına lacivertine olsa da, olmasa da şampiyon :D ama olacağız gibi bir his var içimde haydi bakalım
Soran+1 yılİlk defa böyle hissediyorum, olabilir :D
- +1 yıl
Bundan isteriz
youtube.com/shorts/Y9BS5FJ2aRE?si=tSwt3g1RjcSkEnde
😂 - +1 yıl
Şampiyonluk sizin elinizde değil ve hâlâ konuşabiliyorsunuz, fenerden önce konyayı desteklemek yeterince aşağılayıcı olsa gerek
- +1 yıl
Bunun derdi de size mi düştü? Niye konyayı desteklemek aşağılayıcı olsun ki, belki konyalıyım :D hayret bir şey
- +1 yıl
Derdin bize düşmesi değil de ibret vesikası sadece :) bu hafta da konyalı olun bakalım. Sizi sevdiğim için polemiğe girmek istemiyorum:)
- +1 yıl
Rakibimize rakip bizim dostumuzdur :D
- +1 yıl
Bence benimle de dost olun ben de tatlıyımdır 😃
Spor konusunda 485 cevap paylaştı. Soruya baktim az önce cevaplardan gectim, KS bildirim yolladı 😂😂
25 Yorumla
Soran+1 yılBakıp geçersen, öyle olur 😏
Soran+1 yılPeki öyle olsun:))
Soran+1 yılO zaman: 🌸
Sonuç ne olursa olsun gönlümüz Fenerbahçeden yana💛💙
51 Yorumla- +1 yıl
Tabiki de💛💙
+1 yılGS Fener maçı sonunda ki sokakların sessizliği bana yetti. .. gerisi.. GS şampiyon olsa da önemli değil kendi adıma..
53 Yorumla- +1 yıl
Sokakların sessizliği? Fenerliler hâlâ kutlama yapıyor 😃
+1 yılGalatasaray'ın olacağı belliydi ama hakkıyla mı oldu o tartışılır.
13 Yorumla- +1 yıl
@Luccᴀ Bir şey sorabilir miyim
Soran+1 yılElbette sorabilirsin
- +1 yıl
İstek atayım da
Gs macina ilk yari 2 bastim 2.22 oran 3 bin tl helali hos olsun dedik :D
13 Yorumla
Soran+1 yıl3660 net kar, umarım kazanırsınız
+1 yılHiç kimse heveslenmesin Galatasaray geçen hafta bilerek yenildi Fenerbahçe'ye Şampiyon Galatasaray olur Düşme hattına gelince 4 lü averaja bakılacak Hatay kazanır Konya ve Antep yenilirse Gaziantep düşecek
10 Yorumla
+1 yılGalatasaray olacak. 24. şampiyonluğumuzu ilan edeceğiz umarımmm💛❤️
63 Yorumla- +1 yıl
@VuRKaN25 Ne alaka kanka Wanda Ablam? Anlamadım.
Fenerbahçemmm olcak ve şansımız dönecek komple Fenerbahçeliler olarakkk💙💛🏆💪🏻
40 YorumlaGalatasaray şampiyon olursa Fenerbahçe de efsane başkan aziz yıldırım başkan olur Fenerbahçe’ye hayırlısı olsun ama gönlümden Galatasaray geliyor futbol deyince akla Galatasaray geliyor arkadaşlar biz adı geçenlerin bir çoğuyla rakip bile değiliz Türkiye mizin adını duyuran Galatasaray yeni zaferlerle Türk milletinin göğüsünü kabartacaktır yeni dönemde ŞAMPİYON GALATASARAY 🇹🇷
20 Yorumla
+1 yılFenerbahçe tabikide aşığım fenerime inşallah şampiyon olur 💛💙
50 Yorumla
+1 yılŞerefinle yenilmekte bir onurdur 👍 bu sene olmadı ama seneye artık inşallah 🙏 Galatasaray taraftarlarıni gönülden kutluyorum 👏👏👏👏
40 YorumlaGalatasaray şampiyon oldu, kutluyoruz. Ligin son maçına kadar mücadeleyi bırakmayan taraftarlara güzel bir sezon izleten Fenerbahçe'yi de tebrik ediyoruz...
11 Yorumla
Soran+1 yılBöyle görüşleri görmek <3 Teşekkürler
+1 yılFenerbahçe şampiyon olacak 💙💛
Galatasaray maçında Konya maçı satabilir çünkü bu takım tam bir şikeci alışıklar34 Yorumla- +1 yıl
Bahane üretmeye gerek yok adam gibi oynayıp şampiyonluğu garantileseydi fenerbahçe ayrıca konyaspor düşme hattında o yüzden maç satma gibi bir durum yok şikeye gelince geçen hafta bilerek yenildi Galatasaray zaten fenerbahçe ye adamlar bahis sitelerine çalışıyor
- +1 yıl
Yaaa sizin kendinizi kandırma olayınıza ne demeli bilemedim fenerbahçe geçen hafta güzel oynadı hakkıyla maçı kazandı okey.
- +1 yıl
İstatistikleri incele öyle gel
- +1 yıl
Ben maçı izledim geçen hafta merak etme istatistiklerde umurumda değil Galatasaraya gol atma fırsatı bile vermedik.
+1 yılFenerbahçe Galatasaray yendi bir haftadır kutluyor. Bu galimiyet onlara 2 yıl yeter. Şampiyonluk nelerine gerek🤣🤣
32 Yorumla- +1 yıl
Derbide 10 kişi yenersin hakeme rağmen. Her lig başından beri fetösarayıma kıyak geçilir. Bu ülke ofsaytimsı görmüş. Çok fazla anlatmaya gerek yok zaten.
- +1 yıl
Aglaklar şampiyon filan olamaz, ancak ağlar.
- Spor konusunda 351 cevap paylaştı.
+1 yıl
Sanırım bu resim herseyin özeti
30 Yorumla
+1 yılFutbol kadar boş ve gereksiz bir şey görmedim hayatımda sevebilirsiniz ama böyle babanızın takımı gibi davranmaya da gerek yok birbirini öldürenler var ya...
10 Yorumla
+1 yılTeknik olarak Galatasaray ın şampiyon olması gerekiyor. Fenerbahçe nin şampiyon olması ancak GS li oyuncuların büyük bir ahmaklık yapmasıyla mümkün olabilir.
10 Yorumla
+1 yıl💛❤
https://youtu. be/RSaFk6fpWcE? si=7h0BlHF3HFd8dxgJ41 YorumlaBi beşiktaşlı olarak fb nin kazanmasını daha çok istiyorum gs yi oldum olası sevmedim tam bi şikeciler ama hak eden kazansın tabi gs yine hakemleri satın alıp kazanmazsa hjdjsjsn
526 Yorumla- +1 yıl
Kudurun şampiyon Fenerbahçe
- +1 yıl
Korkudan GS lilerin ayağı eli titriyor
- +1 yıl
Olm Galatasaray fetönün kulübüdür şikecisaray
- +1 yıl
Fetullah gülen diyor GS nin içine sizdik diye
24. şampiyonluğumuz hayırlı olsun. Rekor puanla gelecek o şampiyonluk.
30 Yorumla
+1 yıl@bosvergitsinn35 Biz alıcaz tabiki Galatasaray 💛❤💛❤
31 Yorumla- +1 yıl
❤️❤️
+1 yılLütfen Galatasaray olsun. Zaten 3 puanı verdik fenere şampiyonluk bizim olsun.
30 YorumlaÇok büyük bir kaza olmazsa Galatasaray olacak gibi görünüyor😃
30 YorumlaFenerbahçe olsun çok isterdim ancak maç sahada değil masada çoktan kazanıldı... GS her zamanki gibi işini bildi ve aldı...
10 YorumlaHak eden kazansın. Lütfen iki takım taraftarları birbirlerini yemesin. Kimseye bir faydası yok sonuçta.
10 Yorumla
+1 yılGalatasaraylıyım.
Şampiyon olmak elbet isterim. Buradan şampiyonluğu vermememiz gerek. Tek temennim şampiyon olmamız.
10 Yorumla
+1 yılBirisinin şampiyon olması hayatıma sizin hayatınıza bir etki /değişiklik yapmayacak kim olursa olsun
10 YorumlaGeçen hafta bahis yüzünden maç saçma sapan bitti ama bu akşam sakın ve sakın bir umut beklemeyin Galatasaray çok rahat kazanıp şampiyon olur
16 Yorumla
+1 yılBen Hull City diyorum 😃
13 Yorumla
Soran+1 yılAcun Reis diyorsun yani, o da kabul 😄
- +1 yıl
Tam olarak şunu diyorum aslında: Türk futbolu fazla heyecanlanmaya değmiyor 🙄
Soran+1 yılDoğru, bunun nedenini Avrupa maçlarında yaşıyor ve biliyoruz 👍
Spor konusunda 337 cevap paylaştı. İçimden bir ses Fenerbahçe olacak diyor bakalım göreceğiz
20 YorumlaMüneccim olsam bilirdim. Tahmin yürütmek istemiyorum.
20 Yorumla- Spor konusunda 420 cevap paylaştı.
+1 yılHiçbiri ilgimi çekmiyor ama madem cimbom olsun diyelim 😅
20 Yorumla İkiside yenilecek Konyaspor ve İstanbulspor kazanacak
20 Yorumla
+1 yılGalatasaray
@MrKuzey dimi sjsjs eğer şampiyon gs şampiyon olmazsa olacakları biliyoruz sjsjsjsjs23 Yorumla- +1 yıl
Aynen aynen sjjsj maalesef
İnşallah inşallah gs şampiyon olur amin amin djsjjsjsjjsbdvd
Hak eden kazansın..🖤🤍🦅
10 YorumlaKoca memleketin koca koca dertleri bunlar oldu top dünyası boş dünyadır
10 Yorumla
+1 yılKimin olduğu ya da olmadığının bir önemi yok çünkü ben karşıyakalıyım.
10 Yorumla
+1 yılFutbolla ilgilenmediğim için bir fikrim yok iyi olan kazansın
10 YorumlaŞampiyon geliyor ha geliyor abarııııı GALATASARAY 💛❤️
10 Yorumla
+1 yılTarafsız bvb li biri olarak, Gs sampiyon olsa da gercek sampiyonun kim oldugu zaten belli.
10 Yorumla
+1 yılBeşiktaşım kupa aldı yaa bu bana yeterrr🦅🤍🖤
13 Yorumla- +1 yıl
Çok düştünüz siz
- +1 yıl
Zirveden ya
- +1 yıl
@Cerenimiss Karakartalım hep zirvededir 🤍🖤🦅
+1 yılBir fenerbahceli olarak galatasarayin sampiyonlugunu sindiden kutlarım
15 Yorumla- +1 yıl
Ama dogru neden dogru, konyaya beraberlik yetiyor gs ye de yetiyor
- +1 yıl
Fsgsgsf ben bastan kutladim artık 😀😀😀
+1 yılGalatasaray in kazanma ihtimali çok yüksek ama tabikide kupayı Fenerbahçe kazansın isterim.
10 YorumlaSpor konusunda 1,2b cevap paylaştı. İddia çetesinin kararı FB 6 ist. sp 0... Kony. 4. GS 0 yazin bir tarafa.
12 Yorumla- +1 yıl
Bunca zaman ne CHP den nede FB den yüzümüz güldü
Galatasaray’ın 24. Şampiyonluğu şimdiden hayırlı olsun
10 YorumlaSpor konusunda 471 cevap paylaştı. 😅😅şey bende sizler destekliyorum. Hiç birtakım tutmuyorum çünkü.
10 Yorumla
+1 yılşampiyon belli zaten maalesef bencede haklısınız
10 YorumlaEn çok yıldızı olan kazansın beyler, hanımlar... ;)
10 YorumlaFenerbahçem kazanır inşallah. 💙💛
81 Yorumla- +1 yıl
inşallah
Fenerbahçe olacak buraya yazıyorum tarih 1 kere yazıldı önceki hafta 10 kişi yendik ve tarih üzerine bir çizgi atıp diyecek ki "son 2 haftaya 6 puan fark ile giren fenerbahçe averajla şampiyon oldu!"
20 Yorumla- Devamını Gör (162)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
