Galatasaray baya iyi gidiyor gibi.. Size göre hangi takım olacak?

Galatasaray baya iyi gidiyor gibi.. Size göre hangi takım olacak?

Galatasarayim olur şimdiden şampiyonluğu ilan ettik gibi rehavete kapılmadan gitmemiz gerek... beşiktaş olabilirdi kasımda havlu attılar kulüp kapanma seviyesine geldi, fener desen allaha emanet zaten, galatasaray düşmüyor besiktastan 5 gol yedik 1 saat sonra kendimizle alay edip yeni maçı düşünmeye başladık, osimhen geldi bizim taraftar 1 saat sonra diğer transferi sormaya başladı hep kendimizle ilgiliyiz 3 yesek 5 atıyoruz... ve bunu o kadar hakkı yenmesine rağmen yapıyor
Galatasaray şu an gerçekten etkileyici bir form grafiği yakalamış! 🦁 Ama Fenerbahçe de her an yarışa girebilecek birtakım. Beşiktaş ve Trabzonspor da daha istikrarlı performans sergilerse bu yarış iyice kızışabilir. Süper Lig'in doğası gereği her şey son haftalarda belli oluyor. Şu anda Galatasaray favori ama her an her şey değişebilir, futbolda ihtimaller sınırsız! 🏟️ Umarım herkesin keyifle izleyebileceği heyecan dolu bir sezon olur. Ayrıca yeni yılın sana mutluluk ve güzellikler getirmesini diliyorum! 🎄⚽
Cevap
68Cevap
Galatasaray olacak tabi ki de.. fener bitti.
Galatasaray zaten şampiyon artık sıkıldım bir değişiklik olsun ya.
GS rahat şampiyon olur. FB liyim ama bu gerçek. İsmail KARTAL FB nin başında olsaydı şampiyon olabilirdik.
Başımızda bu yönetim varken biz şampiyon olamayız. Fener olmadıktan sonra kimin şampiyon olduğuyla ilgilenmiyorum. Gs olur büyük ihtimalle
Fenerliyim bizimkiler yali mapi aglamaktan bi b. k olmaZ zaran hakedende gs catir catir ooynuyolar helal olsun dayi oglu.
Sportif gerçekliği olmayan bir ligin şampiyonunun hangi takım olduğuyla ilgilenmiyorum..
Her zamanki gibi Galatasaray. Bir yüzümüz gülmeyecek bu Fenerbahçe yüzünden
Samsunporun şampiyon olması için ne olması gerekiyor şu saatten sonra
Olcaz olcaz inanmaya devam et sbdjd
Bu saatten sonra Galatasaray’ın şampiyonluğu bırakacağını sanmıyorum. Onlar bıraksalar da biz son 5 haftada sadece 5 puan alabildik ki kadromuzun da ne kadar kısıtlı olduğu malum. Bu kadroya rağmen şu an bulunduğumuz nokta şampiyonluktan bile daha kıymetli.
Samsunsporluyum elhamdulillah :) yani kadro değeri 250 milyon euro’luk takımların arasında 30 milyon euro’luk kadroyla, transfer yasağımızla şu an üçüncü olmamız bile çok büyük başarı. Bu şekilde devam edersek şampiyon olamasak bile en kötü uefa kupasına gidebiliriz. Once bi üst sıralarda olma alışkanlığı edinelim sonrasında şampiyonluk da gelecek
Ciddiyim tabi manyağa bak sbdbdjd nerelerden geldik buralara. Geçen sene ligde kaldık bu sene ilk ucteyiz üstelik beş haftadır sadece bir galibiyetimiz olduğu halde. Kulübümüz çok iyi yönetiliyor. Ekonomik olarak en iyi kulüplerden biriyiz. Borcumuz yok. Yönetimin vizyonu ve ufku cok geniş. Ligde kalıcı olup üst sıralar alışkanlığı edindikten sonra gelecek o şampiyonluk. Başakşehir gibi Bursa gibi. Sen kalbini ferah tut ve biraz daha yakın takip et lütfen olur mu ❤️ 🤍
Ben sana burdan iletirim yeter ki bi renktasimiz daha olsun sbdjdkd
Samsunluyum tabi ki sbdjdk
Sen Trabzonlu falan değilsin demi? Abdjd
Ayvacık :) en küçük ilçesi Samsun’un. Ama babam çocukken çıkmış Samsun’dan biz de tatilde falan ne kadar görüyorsak o kadar artık
Zaten iki Samsunlunun birbiriyle denk gelmesinin en güçlü olduğu olasılık gurbettir demi sbdjdkd
Hele trafikte 55 plaka görünce bayram şekeri görmüş çocuk gibi sevinmek var sdbjddk
Samsun sevilmez mi ya 🥺 Türkiye’yi baştan başa dolaştım kaç yabancı ülke gördüm ama samsun gibisine ne denk geldim ne hissettim
En son ne zaman gitmiştin?
Ohoo sen daha dün ordaymissin sbddj ben en son iki sene önce maç için gitmiştim. Göztepe maçına. Fazla kalamadım ama hemen geri donmem gerekiyordu. Fakat yine de o güzelliği tüm ciğerlerime kadar doldurup beni idare edecek kadar hasret giderdim
Türkiye’ye bu yılın başında döndüm sayılır. Uzun zaman yurt dışındaydim. Mac da çok önemliydi o yüzden dayanamayıp gelmiştim ama geldiğime değmişti kazanmistik sbdjdd
Yok yine gidemiyorum sbdjdk dert bitmiyor ki. Is güç burada insanın gözünü kör ediyor sbdjd
Yok o değilim ama meşgul ettiysem de kusura bakma abdjdj yorum yorumdur neticede soru sahibi değiliz diye yorumumuz hafife alınmasın abdjd iyi geceler sana o zaman
Sizin de sabah-ı şerifleriniz hayırlı olsun zat-ı şahaneleriyle takımıza +1 ekleyen hanımefendi hazretleri dhsgshhs
Kirlenmiş bir ligde kimin şampiyon olduğunun ne önemi varki isterse adanademirapor şampiyon olacak diyorum😄
gs iyi de fenerde dolu sey yasanacak gibi. asil merwk konusu o. gs de birkac iyi transfer yapip eksik kapatip uefa kazanmak istiyor
Galatasaray geriye düşsede kırmızı yesede oynuyor atıyor.. düşün İcardı haftalardır yok sezonu kapatmış.. ona rağmen hala dolu dizgin..
Hem Süper Lig, hemde UEFA Avrupa Lig'inde şampiyon Galatasaray olacak inşallah. 🦁
Galatasaray 5 sene daha şampiyon olur, bırak bu seneyi
Haklısın. Bu ligin münihiyiz
Galatasaray olur ama Fenerbahçe ya da Beşiktaş olsun isterdim
Trabzonspor varken niye onlar olsun istiyorsun hemşerim❤️💙❤️💙
Galatasaray olacak ♥💛⭐⭐⭐⭐⭐⭐
Galatasaray kesin şampiyon da umarım Fenerbahçe 2. sırada bitirebilir
Rizespor bir kere de şaşırt bee yine sonlardasın :D
Galatasaray yine şampuan olur gibi
Hangi takım şampiyonsa onu tutandan olmadık Gönüllerin şampiyonu FENERBAHÇEM 💛💙
Dur FENERBAHÇE diyeyim de mutlu olsunlar garibanlar
Fenerbahçe her zaman ikinci olduğu için vazgeçtim bu sene de
Sezon başlamadan gs şampiyondu zaten. Her hafta hakemler sayesinde puan farkını açıyor.
🤣🤣🤣🤣🤣 komikti
@Geceyarisi35 maalesef komik 😊
Galatasaray olsun istiyorum. Anadolu takımlarının da 3 4 te bitirmesi umudum var. Avrupada belki başarı elde ederler bir umut :D
Rüyamda fener şampiyon olmuştu büyük bi fener bayrağı asmıştık fenerli değilim ama rüya ne alaka anlamadım 😅
Sizce lik bir durum yokki kesinleşmiş
----- Şampiyon GALATASARAY -----
İkinci kim olur derseniz
Eyüp , fener, Samsunspor dan biri olurr
🙃🙃(GÜLEREK) 🙃🙃
Yalandan düşen gs tabi olur herşeyleri yalan dolan şike bolluğu olunca niye şampiyon olmasın
Fenerbahçe geriden gelip şampiyon olacak. Yazın bunu bir yere.
Senin kedi pipini okşasak da bişey olmaz ergen velet seni 🤣
Siz umudunuzu kaybetmedikce daha zevkli oluyot
Süper lig 2024-2025 arzunu izlemek için canlifutbolaz. com çok iyi bir website.
Her sezon şampiyonun belirlendiği bir ligi izlemiyorum bile her şey öylesine belli ki artık göz göre göre yapıyorlar bizlerde büyük bir tiyatro izliyoruz.
Tabiki gs nasıl bizim Beşiktaşımda şampiyon olamıyor maalesef
Mayıslar yine bizim, tabiki de Galatasaray başka soru?
Cimbomum. da cimbomum
Tabikide Galatasaray olacak ♥️💛
Gibisi fazla. 5 . Ci Yıldız geliyor
GS olur burdan vermez
Tabisi de GS ♥️💛
Galatasaray tabi ki💛❤️🏆
Galatasaray olur fenerbahcenin durumu imkansız
Trabzonspor olamadıktan sonra kim olursa olsun
Galatasaray olacakkkk
15 puan farkla şampiyon olur
Benim takım tabiki başta ueurj
Gs olur büyük ihtimalle
Açık ara Galatasaray.
Fener kesin olamaz gene
Bu senede olamıcaz şampiyon malesef💛💙🥀
Garatasaray gs cin bon bon
Cimbom bu sene 5. yıldızınıda takar.
Fenerbahçe'nin hala şansı var bence
Maalesef galatasaray olacak gibi
Büyük ihtimalle Galatasaray olacak
Galatasaray ya da Fenerbahçe'
Bariz ortada Galatasaray
Fenerbahçeliyim ama Galatasaray olacak
Galatasaray olur
Galatasaray olur tahminler de bu yön de.
Mayıslar bizimdir kankmsu
Galatasaray olur diye düşünüyorum
Tabiki de Galatasaray 🟨🟥🦁
gs süperlig üstünde bi takim kurdu
Galatasaray 💛♥️
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?