
Kazananın tartışmasız en büyükj ağır sıklet boks şampiyonu olacağı maç başladı. Usyk teknik olarak, fury de güç olarak tıpkı joshua gibi üstün. Fakat usyk joshuayı da yenmişti. Favorim usyk ve puan ile kazanır diye düşünüyorum. Nakavt bekleyenlerde var, sizce son durum ne olur?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Bence kazanan Olexander Usyk
Kim kazandı?
Fury mi😀
Usyk kazandı kardeşim. Tüm kemerleri birleştirip, tartışmasız kainat şampiyonu oldu. Lennox Lewisten sonra bir ilk bu.
İyi olmuş fury yanılmıyorsam yaşlandı biraz zaten.
Asıl Paul ile Tyson ın maçını merak ediyorum. Tyson 1 maçlık kabul etmiş dönecekmiş. Yaşlı kurt.😀
Aynen. İlk 3 raunda aldı aldı tyson yoksa iş tersine döner.
Nerde veriyolar maçı bro
cBC sport ve dazn diye platformlar ama kaçak girilmiyor.
Yapma ya
Öyle.
Ben Kazanıcam benn
Wilderi yemişti bu adam hatirliyorum fury alir
Çok çekici