30 yaşımdayım ve güreşe başlamak istiyorum, çok mu geç kaldım sizce?

Bu aslında çocukluk hayalimdi benim fakat babam izin vermiyordu. Kendime bakabilecek yaşa geldiğimde de hep hantal kalırım, yaşım geçti diyordum. Fakat şimdi umudum ve cesaretim var. Olur mu ya da alınır mıyım bilmiyorum. Ve bu yaşta doğal olarak profesyonel olmak gibi bir hayalim de yok. Savunma ve hobi amaçlı yapmak istiyorum sadece.

30 yaşımdayım ve güreşe başlamak istiyorum, çok mu geç kaldım sizce?
Cevapla