18 yaşımdayım boks yapmak istiyorum, geç mi kaldım sizce?

sizce geçmi kaldım veya başlasam ilerleme olur mu gitmek istiyorum para yok para bulcam bi şekilde sizce ekmek çıkar mı ordan yoksa boşmu vereyim?
Güncellemeler
+1 yıl
arkadaşlar fakirim başlayamıyorum maalesef😂😂belkide dünya şampiyonu olcaktım ama imkanlar sağlanamadı bu pahalılıkta bırak eldiven almayı çorap alamam ben mk
18 yaşımdayım boks yapmak istiyorum, geç mi kaldım sizce?
Cevapla