Hem yenip hem dayak atan Fenerbahçeyi kutlayalım mı?

Hem yeniyoruz hemde dayak atıyoruz güzel maçtı ama olsun hamsileri hem yendik hemde öldürdük 🤣🤣🤣
Hem yenip hem dayak atan Fenerbahçeyi kutlayalım mı?
Cevapla