Aranızda kız guresciler var mı varsa birkaç öneri verir misiniz neler gerekiyor?

Aranızda kız guresciler var mı varsa birkaç öneri verir misiniz neler gerekiyor?

19 yaşında spor tecrüben varsa güreş için geç değil, acele etmeden bir spor kulübüne başvurman yeterli. Başlangıç için spor kıyafeti, spor ayakkabısı ve bir antrenörün rehberliği yeterli olur, ilerledikçe kıyafet ve bandajlar da lazım olur.
Olabilir ama zorlanabilirsin küçük yaş avantaj oluyor esneklik öğrenim açısından ben taekwondo ya gitmiştim sonrasında karateye başladım çoğunluk küçük yaş grupları vardı düzenli çalışmayla ısınma esneme hareketlerini yaparsan hızlı olursan başarılı olabilirsin dangal filmini hatırla
Evet dangaldan örnek verdiğin için çok hoşuma gitti. Ben de taekwondoya gittim o zamanlar dangal izlemiştik ve güreş çok hosuma gitmişti keşke o zamanlar kızlara eğitim veren yer olsaydi giderdim tabi. Esnekliğim var gelistirebilirim. Umarım önüme bir yol çıkar ve başarırım. Teşekkürler yorum için
Site o kadar bel altına kaymış ki çok istekliyim spor deneyimim var derken eyvah cinsellikte şunları yapabilir miyim falan diye soracan zannettim bi ara
Çok istekliyimi arkadaşlar malum ifadeler için kullanıyorlar kötü cümlelerde...
Tabiki o anlamda söylemedim umarım başkaları da öyle anlamaz... Sadece güreş sporu ile alakalı yazdım
Senin yazında bir yanlış yok kardeşim, gayet mantıklı temiz bir soru.
Ne sporu yapmıştın geçmişte, Güreş pek basit bir spor değil o yüzden sordum
Taekwondo yaptım ama güreş içimde hep bı hayal olarak duruyor. Bir erkek çocuğu gibi enerjik şekilde antrenman yapabilirim başlarda hamlarim ama devamında zorlansam da yaparım diye düşünüyorum. Sadece dayanıklılık artirmam gerek sanki. İstanbul'da da kadınlar için egitim veren yer bulamadim Beylikdüzü tarafında...
Güzel spor Taekwondo, olmaz ama satranç bilardo falan desen çok gülerdim yalan yok :D
Ney olmaz anlamadım :D
Cevap
14Cevap
Başarılı olursun tabi de soru başlığını biraz garip yazmışsın bazıları yatakta onları tekmeleyeceğini falan düşünebilir akjsksndjk
Cidden ya yazarken hiç düşünmedim 😂😂
Bende seninle aynı durumdayim neredeyse yaşım 18 şu an güreşe gidiyorum spor gecmisim olduğu için kolay adapte oldum öncesinde mma de yaptim basit take downlari biliyorum fakat güreş bambaşka bir spor yani evet bir iki derece yapılabilir ama profesyonel olunamayacagini söyledi hocam. Şimdi benim görüşüm eğer gerçekten istekliysen hiç yapılmamış bir sey yap ve 19 yasinda baslayip altın madalya al ben sana inaniyorum çok calis ve Allah'a birak
Milli sporcu olmak istiyorsan eğer cok gec kalmıssın maalesef
Çok mu zor
Sen de güreşçi misin
Olurrr
Ay umarım olur. Tabi İstanbul'da Beylikdüzü'nde kadın güreş yapan birini bulursam daha iyi olur tek umut üniversitede gitmek
Insallah canım
Sadece iyi bir hoca bulman gerekiyor
Hiç bir yerde yokk bulamıyorum yakınlarda su İstanbul'da
Instada karşıma çıkıyor hep antrenman videoları bugün yazdım bı hocaya ispartadaymis ya keşke öyle bı hocam olsa baya ilgili ve seviyor öğrencilerini. orada olsam çalışırdık dedi :(
Ya güreş ne allah askına erko işi onlar
Yok kız baya iyi aslında ben güçlü olmayı seviyorum. Sporu seviyorsan bunu da beğenirsin bence
Eğer tutkun varsa peşinden git kimseyi önemseme 🥰
Teşekkür ederiiim 💃🏻💜
İyi beslenme iyi uyku düzenli çalışma
Çok doğru. Bunların içinden uykuyu halledersem her şey iyi olur diye düşünüyorum
Tamamdır bunları yapıcam tesekkurler
Biraz geç kalmışsın güreş için
Ama içimde çok istek var
Uygun olduğunu düşünüyorum kisayim ve kısa sürede guclenebilirim spora yatkinligim var. Neden bıraktin güreşi şu an kaç yasindasin
Lisans derken ne tür bir lisans ve neden zor olsun ki
Aslında lisans çıkarmak çok da zor değil diye biliyorum. Herhangi bir spordan kolayca lisans alabiliyoruz.
Olursun çalış yeterki
Güreşçi misin onerin var mi
Yok güreşçi değilim destek olmak icin yorum yaptim
Teşekkürler
Rica ederim
Why Not?
Bence de why not daha gencim sonuçta her şey olabilir
Ayy geniş omuzlu bir kadın olma
Sence ben bu sporu birilerinin fikrine veya güzellik algısına göre mi yapmak istiyorum?
Olabilirsin
Teşekkür ederiiim herhangi bir bilgin varsa ve söylersen çok mutlu olurum
Spora istekliyim yazsan daha iyi anlaşılırdi 😂
Of çok haklısın ya yanlış anlasilcak şekilde yazmisim
Iyi ki foto koymuşum 😂
Bence mma ya geç
Hiç araştırmadım onu. Şu ara önüme hep minder üstünde kız güreşçi fotoğrafları çıkıyor aşırı hevesliyim MMA yapmam sanırım
Hevesin varsa sen bilirsin ama strikden geliyorsun mma uygun olur 0 dan grappling sporu biraz zor olur yaşında büyük
Esnekligim var isteğim var bence yaş onemli değil gibi ya sonuçta taha Akgül bile üniversitede güreşe ağırlık vermiş ve ilk buyuklerde bi şampiyonluğu olmuş...
istek varsa olursun💯
Teşekkür ederim bu arada strik grappling falan hiç bişey anlamadım onlardan
Strike vuruş sanatları olan sporlara deniyor boks karate Takewando gibi grappling ise atma boğma pes etdirme sanatlarına deniyor güreş Jiu jiutsu judo gibi
Anladım teşekkürler
Olabilirsiin 😊
Teşekkür ederimmmm :D
Belki de 😊
olursun tabiki
Olursun
varrrr
Ne varrr
Antrenör
Beylikdüzünde var mı varsa nerde söyler misiiiiiiinnn
Ben zoom üzerinden yardımcı olurum istersen
Adın ne ki herhangi bir güreş geçmişin var mı derecen var mı nasıl yardimci olcaksin
Evet eski antrenörum
Hangi sikletsin
Ad soyad ne peki
Forum tutuyor musun
Resmini atar mısın
Yaşım 19
Tm özelden yaz lütfen
Saolun ben cenk İldem videolarından öğrenirim teknikleri
Olursun
