Milli sporcu denen saçmalık hakkında ne düşünüyorsunuz?

Milli sporcumuz bizi temsil etti , milli sporcumuza başarılar dileriz bilmem ne. Abi bir tek bana mı çok saçma geliyor spora bu kadar anlam yüklenmesi milliyetciliğe dahil edilmesi bu konunun. Mesela filenin sultanları kazandı herkes sevindi ne oldu dünyanın lideri biz mi olduk? Geliştik mi şimdi? Zaten yabancı oyuncu sayesinde kazandık kupayı ve millet deli gibi seviniyor. Sonra niye gelişmedik niye cahiliz. Biraz da bilime bu kadar önem versek cocukluktan erkekler futbola alıştırılıyor en cok futbol macı izleyen ülkelerden biriyiz. O da cogu hakeme ana bacı söverek izliyor spor olarak gördüğünden değil. Üzerinden iddialar falan oynanıyor. Çok yazık cidden spor bir başarı değildir arkadaşlar insan bedeni saglığı icin önemi var mıdır evet ama bu kadar anlam yüklenmemelidir. Özellikle ülkemizin bulundugu su konumda bilimi temel alan ya da halkı üretime teşvik edem şeyler yapılmalı.

Güncellemeler
+1 yıl
spor bir başarı değildir.
Milli sporcu denen saçmalık hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla