Spordakilerin bu tarz yaklaşımları saçma değil mi?

spora başlicam salı günü bugünde spor yerine gittim kayıt açtırmak için zaten daha önce gittiğim bir salondu hocayla konuşuyorduk hoca kilo alman lazım onun için düzgünce aksatma dedi sonra 40 kilosun çok düşük dedi (boyum 157) sonra ben de 42 kiloyum ben dedim hoca da ooo çokmuş ya 42 felan dedi sonra arkadan bir tanesi 17 mi dedi hoca 42 dedi çocukta 42 mi dedi güldü bende döndüm sinirli sinirli baktım ama çocugun arkası dönüktü sinir oldum ya ben sonucta kilo almak için geliyorum millet benim kilomla dalga geçip gülüyolar zayıflar neden sevilmiyor ki daha spora bile başlamadan böyle seyler oluyor başlasam nolur kim bilir

Spordakilerin bu tarz yaklaşımları saçma değil mi?
Cevapla