Zayıf insan neresine spor yapıyor algısından bıkmadınız mı?

Spor yapıyorum deyince tepkiler: 'Yiaaaaa sen nerene spor yapıyorsun, üflesem uçacaksın.'

Göbeğim çıktı deyince tepkiler: 'Puhaahhahaah bu da göbek miiii, ay yesinler senin göbeğini.'

Sporu hala sadece zayıflamak için yapılan bişey zanneden zat-ı gereksiz kişilere, benim çıkan tatlış göbüşüm senin koca cüssene göre değil benim vücuduma göre fazla bunu anlamanın nesi bu kadar zor. Diyorum anlamıyorlar 🙄 Bırakın beni sağlıklı, güçlü vücut yapıcam diyorum onu da anlamıyorlar. Anlamıyorlar.

Zayıf insan neresine spor yapıyor algısından bıkmadınız mı?
Cevapla