Sporun gereksiz olduğunu düşünüyorum sizce?

2 aydır spora gidiyorum ne şekillendim ne yarım kilo olsun kilo verebildim sporu sadece vakit kaybı ve oraya verilen parayı da israf olarak görüyorum ama kilo da vermek istiyorum bu dusuncemden vazgeçmeden de spora gidesim gelmiyor çok arada kaldım
Sporun gereksiz olduğunu düşünüyorum sizce?
Cevapla