Fenerbahçe 2 - Kasımpaşa 1... Kadıköy'de kara gece! Bu kadar ucuz bir penaltıyla Fenerbahçe yarışta tutuldu! Ne düşünüyorsunuz?

Evet arkadaşlar Fenerbahçe kadıköy'de Kasımpaşa'yı hakemin uydurma penaltısıyla 2-1 yendi! Fenerbahçe bu sene 15 puanı hakemlerle aldı! Bu arada Ismail Kartal ile Fenerbahçe'nin şampiyon olamayacağını düşünüyorum! Maçı ve rezalet hakemleri nasıl buldunuz?

Fenerbahçe 2 - Kasımpaşa 1... Kadıköyde kara gece! Bu kadar ucuz bir penaltıyla Fenerbahçe yarışta tutuldu! Ne düşünüyorsunuz?
Fenerbahçe 2 - Kasımpaşa 1... Kadıköy'de kara gece! Bu kadar ucuz bir penaltıyla Fenerbahçe yarışta tutuldu! Ne düşünüyorsunuz?
Cevapla