Kilom 81
Hedef kilom 70



kilo verme sürecindeyim.
Kaç kg gösteriyorum?
Hem her kadın incecik olmak zorunda mı?
Her kadın ince olmak zorunda elbette ki değil ama bir süre sonra kilo vermen zorlaşabilir. Kıyafetlerini vücuduna yakıştıramayabilirsin. Ayrıca bir yerde illa ki dur demek yoksa alıp başını gider bu kilo meselesi. Öyle çok kilon yok ama bence zayıflasan hem sağlıklı hissedersin hem de kıyafetlerin daha çok yakışır🌸şimdiden başarılar dilerim✨
Şahsi olarak söyleyeyim bence gayet iyi görünüyorsun ve 70-80 lerde olsan ideal seksi kadın olurdun. Güzellik ve zayıflık tamamen insan algısı ile alakalı. 70-80 lerde balık etli Müjde Ar, banu alkanlar balık etli o zamanın seksi kadınları idi. Bence bir kadının veya bir erkekği seksi yapan ne kilosu nede yüz güzelliği, kendine olan öz güveni. Öz güveni yüksek insanlar her zaman parlarlar, ne kadar kilolu olursa olsun
Her kadın zayıf olsa ne tadı çıkar ki. Her parmağın bir olmadığı gibi her kadında zayıf olmak veya aynı olmak zorunda değil. Ben hafif balık etli severim mesela. 85 90 olcülerde olursa tadından yenmez
Derin nefes alın hanfendi. Sizi denize geri iteceğiz
Çok komiksin teşekkür
Cevap
49Cevap
her kadın zayıf olmak zorunda değil
Neden kendinizi sürekli kısıtlıyorsunuz her insan birbirine benzeyecek diye bir kural yok Güzellik algısını estetik ve bu tarz işlemler degiştiriyor mantıksız uyum saglamayacagım Kendini oldugun gibi sevmelisin , olmadıgın gibi birisi göstermeye çalışmamalısın
Bende işte kilo almaya çalışıyorum kalsanıp büyüyüp yarışıcam falan hedef 80 şuanki kilom 47 :D spora başlamanı öneririm kendine bir hedef belirle sıkılaşmak veya kas yapmak veya zayıflamak gibi yediklerine dikkat edersen 1-2 ayda 10-15 kilo veririn istersen özelden yaz konuşalım soru sormak istersen az bir şey bilgim var yardımcı olanı isterim
Birincisi incecik olmak zorunda değil. İkincisi buna kilo diyip vermem lazım diyosan sen çok değerlisin. Çoğu kadın bu yeter diyip burada bırakır. Sen balık etlisin. Kilolu sayılmaz
Hedef kilona kaç kaldı☺️
Sagligini etkileyecek gibi bir kilon yok, güzel duruyor fizigin bu arada 70-75 kilo arasi tahmin etmiştim ben
kadın incecik olmak zorunda değil. Ayrıca herkes farklıdır böyle gelmiş böyle gidenlerde var ne kadar zayıflamak isteseler bile
Kimse ince olacaksın diyemezki sana zaten. İnsanları kafaya takmanın ne anlamı var? Bende kilo veriyorum ama aşırı zayıflık itici bence.
Kilondan daha zayıf gözzüküyorsun. Her kadın zayıf olmak zorunda değil tabi. önemli olan sağlıklı olmak
her kadın zayıf olmk zorunda değil ama en iyisi orantılı olması bence...
boyun bilemiyorum resimden anlamak zor ama kg 65-70 gibi geldi
Valla incecik olmak zorunda değil ama biz ince seviyoruz açıkcası yani ince olmasa bile vücudunun güzel ve göbeksiz olması tercihimiz
İnce bel daha zarif ve hoş duruyor ama herkes ince belli olacak diye bir şey yok tabii.
Kilo vermek zorunda değilsin.. ama en çok kıyafet zayiflara yakışır.
Hayır tabi ki ince olmak zorunda değil ama sen iyisin şu an
Fiziğin çok güzel, bence fazla bı kilonda yok, gayet hoş ve güzelsin.
Badin mi ince ben mi yanlış gördüm? O kadar kilolu durmuyorsun ama vermek iyidir
göğüslerin güzel ama 55-60 kilo ya inmen gerek
hayir ama olursa daha degerli bir konuma yukselir market nezdinde
Bana da itici geliyor zayif kadın siz gayet güzelsiniz
Zayıf değilde her insan bakımlı ve sağlıklı olmak zorunda demek daha doğru olur kuzum
herkes olmasın bence hafif kilo iyidir sende iyisin boş ver:)
Benim boyum 160 kilom 45 banada laf atıyorlar çok zayıfsın diye kilolu da olsan zayıfta olsan insanlar hep eleştirir
Şimdi seninle ilğili yorum yapmayı çok istiyorum ama ciddiye almayacagın için susmak zorundayım
Ne gibi
Peki
Kilolu olduğunu düşünmüyorum
65 kilo olabilirsin
Şu an gayet güzelsin
Bir kadin incecik olmasin ya baliketli olsun yeter ✨
Hedef kilo hatalı bilgine
Hedefim beni ilgilendirir.
Göbeğini içine cekmyorsan fazla kilolu gorunmuyosun
55-60 arası diyecektim 65miş gayet güzel
Yoo 81
Aaa boyun 160-65miş şimdi farkettim. Kilon hiç 81 gibi durmuyor daha az görünüyor
bu beni mutlu etti
Hedefin için devam et pes etme
Kesinlikle devam edeceğim. Kilomun, güzelliğimi örtmesine izin vermem daha fazla
Yüzün görünmese de bence gayet güzelsin
160 boysa 80 kilo olmana imkan yok
Hatta 81 kgyım
tabii ki kimse önce olmak zorunda sağlıklı olduğun ve mutlu olduğun sürece bi önemi yok sağlığı tehdit etmeye başladığında veya kendinin bedenin içinde rahatsız hissetmediğinde sorun olur kilo alınır verinir
Evet zorunda erkeğe gelince uzun boy istiyorsunuz zayıflayın ulan. 95 kilo gibisin.
Zayıf kadın hiç sevmem çok iyisin bence tam istediğim gibi hatunsun 😍
Çok kilolu değilsin anki ama 70 iyi olur
Kilonu göstermiyorsun 72 gibi duruyorsun
degil tabi 60 gosteriyon
70 kilo
ince daha güzel
Değil gayet hoş görünüyor sun
Kilolu değilsin
Göğüslerin çok güzel gözüküyor
Ozellikle en alttaki fotoda ayrica şişman değilsin iyisin
Prenses gibisin
Bi beş kilo fazlan var gibi
Gayet iyisin kilolu değilsin ki
Gayet hoş. Bi tık daha dikkat edersen tamamdır
Gobegi cekme abla tosun
Çekmiyorum kardeş
Bence gayet iyisin ya
Hayır neden kilo vermiyorsun
Hayır değil, 70kg gibi
Senn kilo nedir🤭
63kg
Ooo tam idaelmis ne zayıf ne kilolu
Sohbet edebilirmiyiz?
Hayir
Nie beeee
Gerek duymuyorum
Neden ama erkekmi sevmiyon😂
Erkeklerle sohbet etmiyorum
Kizlarlami ediyosn🤭
Sevgilim var o yüzden etmiyorum
Heh sole sole😂
O zmn tamam gene istersen özelden yaz🤭
Yok sağol iyi günler
İyi günler
80 diyecektim yazmışsın zaten
En az 10 kg gitmeli
İncecik değil de normal kilo her zaman çekici
Kim demiş zorunda diye
75 80 hibi 🤔
Yeni ğördüm güncelleme yapmışsınız ama resimlerine dikatlice bakınca o kadar kilo göremiyorum sende gizli... 🥰
Devam et vermeye ✌🏻
81 durmuyorsun maxx 68
Fiziğin gayet iyi ya zorlama kendini
Evlendinmi daha önce?
55 civarı
Bence gayet iyisin
Balik etlisin
Dikkat cekmeyi severmisin
harika görünüyorsun
Şişman değilsin
Kaç yaşındasın
24
Değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?